Universitatea Pedagogica de Stat "I. Creanga" din mun. Chisinau: Recent submissions

  • VELEANOVICI, Armand Cătălin; OLĂRESCU, Valentina (Tipogr. "Garomont Studio", 2018)
    The paper deals with the problem of child abuse and the possible emotional disturbances that may arise in a conflictual familial environment. The application of psychological methods of finding and statistics confirms ...
  • LOSÎI, Elena (Tipogr. "Garomont Studio", 2018)
    Research and official statistics report dramatic increase of aggressiveness in last three decades in many countries, including Moldova. Aggression and aggressive behaviour have become the most visible problem in the ...
  • RACU, Igor (Tipogr. "Garomont Studio", 2018)
    The article presents the partial results of theoretical and experimental study of violence. Theoretical approach presents different views, concepts, types and the determinant factors of violence. Empirical research ...
  • ROTARU - SÎRBU, Natalia; VERDEȘ, Angela (Tipogr. "Garomont Studio", 2018)
    In the present article it was investigated the feeling of Culpability with women abused in childhood in comparison with the group of nonabused women throught the means of question Questionnaires of cognitive emotional ...
  • VACARCIUC, Mariana (Garomont-Studio, 2016)
    Note de curs Teoria Elementară a Muzicii, fiind indicat pentru inițierea studenților de la facultățile Pedagogie în arta muzicii, realizează transmiterea şi formarea cunoştinţelor teoretice și practice privind sunetul, ...
  • VACARCIUC, Mariana (Garomont-Studio, 2017)
    Lucrarea prezintă un studiu ce vizează deszvoltarea spirituală a elevilor de vârstă şcolară mică prin cânt la lecţiile de Educaţie Muzicală. În lucrare este realizată o cercetare aprofundată a dimensiunii conceptuale a ...
  • VACARCIUC, Mariana (Garomont-Studio, 2015)
    Lucrarea de faţă se adresează studenţilor de la facultăţile de Pedagogie (cursuri de zi și frecvență redusă,) pentru formare inițială, cât și cursanților de la cursurile de recalificare și formare continuă. Scopul lucrării ...
  • КРАСКОВСКАЯ, Валерия (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2020)
    Цель научной работы: определить взаимосвязь личностных характеристик и стресса у военнослужащих для разработки, апробирования и оценки эффективности модели и программы тренинга повышения стрессоустойчивости, направленной ...
  • SAVA, Anastasia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The new didactic methodology of the process teaching-learning-evaluation of French language emphasizes certain aspects of modernization and improvement of didactic methods: - to emphasize the heuristic character of activism ...
  • COPACINSCHI, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The translation usually known as transposition marks the evidence of the functional equality among the elements of the nature and the diversity inside the phrase. Summing up these notices we can say that at least the ...
  • DONOAGĂ, Diana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    The theme of "academic freedom" comes back when we talk about a crisis in education. In this article, we want to show that the debate on academic freedom involves redefining the academic environment. Moreover, academic ...
  • BULAT, Ana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    La compréhension de l’oral est un processus très complexe. Les didacticiens ont commencé à l’exploiter en classe des langues au moment de l’apparition des documents authentiques. Le développement de la compétence de ...
  • SOLCAN, Angela (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Analizând competența discursivă, dezvoltată în procesul de achiziționare (dobândire) și cel de învățare a limbii străine, considerăm imperios de a face o distincție netă între termenii de achiziționare și învățare. Explicând ...
  • LUPAŞCU, Lilia (2019)
    „Expresiile generale cu privire la învăţarea cu ajutorul mediilor, la o cercetare mai aprofundată, sunt aproape imposibile. Diversitatea mediilor este foarte amplă, în cel mai bun caz se poate de reflectat în parte doar ...
  • TIOSA, Iuliana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Articolul dat cercetează scrierea academică și debutează cu definirea acestui concept. În acest context, se scoate în evidență complexitatea scrierii academice. Tipurile de texte realizabile și importante la universitățile ...
  • DENISOV, Emilia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Didactica comunicativă înseamnă că în centrul învăţării limbilor străine trebuie să fie nu doar cunoştinţele teoretice a limbii, ci şi abilităţile comunicative, adică abilităţile de a pune în practică limba studiată în ...
  • CARACAȘ, Olimpia (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Articolul redǎ unele secvențe referitor la asimilare, ce reprezintǎ procesul de modificare a sunetelor limbii engleze, din cauza ȋnvecinǎrii lor. Ȋn vorbirea curentǎ organele vorbirii trec repede de la o poziție la alta. ...
  • NAZARU, Cristina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    Mobile Assisted Language Learning (MALL) este o relativ nouă abordare de predare – învățare a limbilor, bazată pe utilizarea tehnologiilor mobile, inclusiv telefoane, tablete, ceasuri inteligente, playere, etc. MALL combină ...
  • CRAVCENCO, Tatiana (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    В данной статье речь идет о новых тенденциях в словообразовании английского языка. Наряду с традиционными, появляются новые способы, которые прочно завоевали свое место в словаре современного английского языка.
  • TATARU, Nina; PLESCENCO, Galina (Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă”, 2019)
    În acest articol autorii oferă metode de predare din perspectiva înțelegerii textului literar si poeziei. Limbajul poetic contribue la insusirea gramaticii, semanticii, foneticii și la dezvoltarea imaginației în limba ...