dc.contributor.author |
BULAT, Ana |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-25T10:25:00Z |
|
dc.date.available |
2017-10-25T10:25:00Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
BULAT, Ana. L'approche par competences dans la lutte contre l'echec scolaire. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 19), p. 152-157. Bibliogr.- 6 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/998 |
|
dc.description.abstract |
Utilizat, inițial în domeniul formării profesionale (anii 80), demersul bazat pe competențe (approche par compétences - APC) în învățământ este orientat spre dobândirea de către elevi a competențelor de durată, capabile să-i ajute atât în procesul educativ, cât și în viața cotidiană. Acest nou curent pedagogic nu tinde să treacă pe plan secund cunoștințele teoretice, ci din contra, caută să le dea o forță nouă, legându-le de practici sociale, de situații complexe, de proiecte, etc. Numită și „pedagogia integrării”, acest model poate deveni una din soluțiile eradicării eșecului școlar, prin valorificarea unor strategii propuse în contextul său. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.subject |
Limba franceza |
en_US |
dc.subject |
Instruire bazata pe competente |
en_US |
dc.subject |
Esecul scolar |
en_US |
dc.title |
L'approche par competences dans la lutte contre l'echec scolaire |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |