dc.contributor.author |
MIRZA, Iulia |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-25T10:23:15Z |
|
dc.date.available |
2017-10-25T10:23:15Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
MIRZA, Iulia. Proiectarea şi organizarea spaţiului comercial. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 18), p. 165-169. Bibliogr.- 3 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/997 |
|
dc.description.abstract |
The design of a store is representend by means of technical, constructive,functional, aesthetic and structural elements, which contribute to the creation of customized and atractive style of the store |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Spaţii comerciale--Proiectare |
en_US |
dc.subject |
Spaţii comerciale--Organizare |
en_US |
dc.subject |
Spaţii comerciale--Design interior |
en_US |
dc.title |
Proiectarea şi organizarea spaţiului comercial |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |