REPOZITORIU UPSC

Proiectarea şi organizarea spaţiului comercial

Show simple item record

dc.contributor.author MIRZA, Iulia
dc.date.accessioned 2017-10-25T10:23:15Z
dc.date.available 2017-10-25T10:23:15Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation MIRZA, Iulia. Proiectarea şi organizarea spaţiului comercial. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 18), p. 165-169. Bibliogr.- 3 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/997
dc.description.abstract The design of a store is representend by means of technical, constructive,functional, aesthetic and structural elements, which contribute to the creation of customized and atractive style of the store en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Spaţii comerciale--Proiectare en_US
dc.subject Spaţii comerciale--Organizare en_US
dc.subject Spaţii comerciale--Design interior en_US
dc.title Proiectarea şi organizarea spaţiului comercial en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account