dc.contributor.author |
BALTAG, Veronica |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-25T10:06:03Z |
|
dc.date.available |
2017-10-25T10:06:03Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
BALTAG, Veronica. The Intercultural Approach to EFL Teaching and Learning. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 19), p. 85-89. Bibliogr.- 5 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/986 |
|
dc.description.abstract |
Topica interculturalităţii a apărut în ultimele decenii, ca răspuns, în plan educaţional, la
fenomenele de creştere a interconexiunilor şi a globalizării. Obiectivul principal al educaţiei
interculturale rezidă în pregătirea persoanelor pentru a percepe, accepta, respecta, a experimenta alteritatea. Educaţia interculturală vizează o abordare pedagogică a iferenţelor culturale. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
didactica limbilor straine |
en_US |
dc.subject |
didactica limbilor straine--abordare interculturala |
en_US |
dc.title |
The Intercultural Approach to EFL Teaching and Learning |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |