REPOZITORIU UPSC

The Intercultural Approach to EFL Teaching and Learning

Show simple item record

dc.contributor.author BALTAG, Veronica
dc.date.accessioned 2017-10-25T10:06:03Z
dc.date.available 2017-10-25T10:06:03Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation BALTAG, Veronica. The Intercultural Approach to EFL Teaching and Learning. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 19), p. 85-89. Bibliogr.- 5 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/986
dc.description.abstract Topica interculturalităţii a apărut în ultimele decenii, ca răspuns, în plan educaţional, la fenomenele de creştere a interconexiunilor şi a globalizării. Obiectivul principal al educaţiei interculturale rezidă în pregătirea persoanelor pentru a percepe, accepta, respecta, a experimenta alteritatea. Educaţia interculturală vizează o abordare pedagogică a iferenţelor culturale. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject didactica limbilor straine en_US
dc.subject didactica limbilor straine--abordare interculturala en_US
dc.title The Intercultural Approach to EFL Teaching and Learning en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account