dc.contributor.author |
BABĂTĂ, Eugenia |
|
dc.contributor.author |
TANER, Ilgin |
|
dc.contributor.author |
USATÎI, Larisa |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-25T10:02:40Z |
|
dc.date.available |
2017-10-25T10:02:40Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Babără, Eugenia; Taner, Ilgin; Usatîi, Larisa. Grammar Teaching Approaches for Developing Communicative Competence. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 19), p. 98-105. Bibliogr.- 13 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/985 |
|
dc.description.abstract |
Articolul prezent tratează problema învăţării gramaticii limbii engleze prin aplicarea diferitor
metode şi procedee pentru dezvoltarea competenţei comunicative. Competenţa comunicativă este definită ca relaţia, legătura şi interacţiunea dintre competenţa gramaticală, adică cunoaşterea regulilor gramaticale şi competenţa sociolingvistică, ori cunoştinţe de utilizare a limbii. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
Didactica limbii engleze |
en_US |
dc.subject |
Limba engleza--competente comunicative--dezvoltare |
en_US |
dc.subject |
Didactica limbii engleze--gramatica |
en_US |
dc.title |
Grammar Teaching Approaches for Developing Communicative Competence |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |