dc.contributor.author |
CIBOTARU, Liuba |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-25T08:28:41Z |
|
dc.date.available |
2017-10-25T08:28:41Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
CIBOTARU, Liuba. Abordări ale textului literar în şcoală. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 4 (seria 19), p. 210-215. Bibliogr.- 6 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/919 |
|
dc.description |
A spori motivațiile lecturii, a îmbunătăți randamentul calitativ al comprehensiunii, a crește abilitatea
abordării plurale a textelor înseamnă a înmulți șansele individului de a se înțelege pe sine și de a-i înțelege
pe ceilalți. (Paul Cornea) |
en_US |
dc.description.abstract |
The reading domain is the most complex in the Romanian language and literature classes in the school. It speaks of a crisis of reading today, it's literary reading, which differs from private, becoming rather an obligation.
We are talking so but a crisis of reading among students. It's about reading the text literally, because other types of information are easily assimilated by students of XXI century. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Texte literare |
en_US |
dc.subject |
Texte literare--utilizare--lectii de istorie |
en_US |
dc.subject |
Didactica limbii romane |
en_US |
dc.title |
Abordări ale textului literar în şcoală |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |