| dc.contributor.author | CIBOTARU, Liuba | |
| dc.date.accessioned | 2017-10-25T08:28:41Z | |
| dc.date.available | 2017-10-25T08:28:41Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.citation | CIBOTARU, Liuba. Abordări ale textului literar în şcoală. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 4 (seria 19), p. 210-215. Bibliogr.- 6 titl. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/919 | |
| dc.description | A spori motivațiile lecturii, a îmbunătăți randamentul calitativ al comprehensiunii, a crește abilitatea abordării plurale a textelor înseamnă a înmulți șansele individului de a se înțelege pe sine și de a-i înțelege pe ceilalți. (Paul Cornea) | en_US |
| dc.description.abstract | The reading domain is the most complex in the Romanian language and literature classes in the school. It speaks of a crisis of reading today, it's literary reading, which differs from private, becoming rather an obligation. We are talking so but a crisis of reading among students. It's about reading the text literally, because other types of information are easily assimilated by students of XXI century. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.subject | Texte literare | en_US |
| dc.subject | Texte literare--utilizare--lectii de istorie | en_US |
| dc.subject | Didactica limbii romane | en_US |
| dc.title | Abordări ale textului literar în şcoală | en_US |
| dc.type | Article | en_US |