REPOZITORIU UPSC

Abordări ale textului literar în şcoală

Show simple item record

dc.contributor.author CIBOTARU, Liuba
dc.date.accessioned 2017-10-25T08:28:41Z
dc.date.available 2017-10-25T08:28:41Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation CIBOTARU, Liuba. Abordări ale textului literar în şcoală. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 4 (seria 19), p. 210-215. Bibliogr.- 6 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/919
dc.description A spori motivațiile lecturii, a îmbunătăți randamentul calitativ al comprehensiunii, a crește abilitatea abordării plurale a textelor înseamnă a înmulți șansele individului de a se înțelege pe sine și de a-i înțelege pe ceilalți. (Paul Cornea) en_US
dc.description.abstract The reading domain is the most complex in the Romanian language and literature classes in the school. It speaks of a crisis of reading today, it's literary reading, which differs from private, becoming rather an obligation. We are talking so but a crisis of reading among students. It's about reading the text literally, because other types of information are easily assimilated by students of XXI century. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Texte literare en_US
dc.subject Texte literare--utilizare--lectii de istorie en_US
dc.subject Didactica limbii romane en_US
dc.title Abordări ale textului literar în şcoală en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account