| dc.contributor.author | BOZ, Olga | |
| dc.date.accessioned | 2017-10-25T08:03:44Z | |
| dc.date.available | 2017-10-25T08:03:44Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.citation | BOZ, Olga. Valorificarea inteligenţelor multiple în predarea disciplinelor filologice în cadrul învăţământului universitar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 4 (seria 19), p. 215-220. Bibliogr.- 3 titl. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/904 | |
| dc.description.abstract | This article describes generally the multiple intelligences, which can be found more or less in every person. The way this is discovered, developed and trained is what makes a difference. And the difference is made in the beginning by either a guide, a parent or a teacher school and a university professor. Higher education can help achieve the objectives that focus on harnessing multiple intelligences through certain strategies adopted by the subjects and objects act instructive. | en_US |
| dc.language.iso | ro | en_US |
| dc.subject | invatamant superior filologic | en_US |
| dc.subject | discipline filologice--studiere--dezvoltarea inteligentei | en_US |
| dc.title | Valorificarea inteligenţelor multiple în predarea disciplinelor filologice în cadrul învăţământului universitar | en_US |
| dc.type | Article | en_US |