dc.contributor.author |
BOZ, Olga |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-25T08:03:44Z |
|
dc.date.available |
2017-10-25T08:03:44Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
BOZ, Olga. Valorificarea inteligenţelor multiple în predarea disciplinelor filologice în cadrul învăţământului universitar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 4 (seria 19), p. 215-220. Bibliogr.- 3 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/904 |
|
dc.description.abstract |
This article describes generally the multiple intelligences, which can be found more or less in every person. The way this is discovered, developed and trained is what makes a difference. And the difference is made in the beginning by either a guide, a parent or a teacher school and a university professor. Higher education can help achieve the objectives that focus on harnessing multiple intelligences through certain strategies adopted by the subjects and objects act instructive. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
invatamant superior filologic |
en_US |
dc.subject |
discipline filologice--studiere--dezvoltarea inteligentei |
en_US |
dc.title |
Valorificarea inteligenţelor multiple în predarea disciplinelor filologice în cadrul învăţământului universitar |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |