REPOZITORIU UPSC

Valorificarea inteligenţelor multiple în predarea disciplinelor filologice în cadrul învăţământului universitar

Show simple item record

dc.contributor.author BOZ, Olga
dc.date.accessioned 2017-10-25T08:03:44Z
dc.date.available 2017-10-25T08:03:44Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation BOZ, Olga. Valorificarea inteligenţelor multiple în predarea disciplinelor filologice în cadrul învăţământului universitar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 4 (seria 19), p. 215-220. Bibliogr.- 3 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/904
dc.description.abstract This article describes generally the multiple intelligences, which can be found more or less in every person. The way this is discovered, developed and trained is what makes a difference. And the difference is made in the beginning by either a guide, a parent or a teacher school and a university professor. Higher education can help achieve the objectives that focus on harnessing multiple intelligences through certain strategies adopted by the subjects and objects act instructive. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject invatamant superior filologic en_US
dc.subject discipline filologice--studiere--dezvoltarea inteligentei en_US
dc.title Valorificarea inteligenţelor multiple în predarea disciplinelor filologice în cadrul învăţământului universitar en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account