Pentru accesarea curriculei programelor de studii (text integral) adresaţi-vă în: bl. I (central), etajul 2, Mediateca (aud. 201) sau bl. IV, et. 4, cab. 3 (Serviciul informaţional-bibliografic)
CARABET, Natalia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Руководство предназначенo для слушателей дополнительного профессионального (повторного) квалификационного обучения Центра дополнительного образования по направлению «Дошкольная педагогика».
CARABET, Natalia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Руководство предназначенo для слушателей дополнительного профессионального (повторного) квалификационного обучения Центра дополнительного образования по направлению «Дошкольная педагогика».
STRATAN, Victoria(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Implementarea curriculumului la decizia școlii constituie o provocare semnificativă pentru sistemul educațional, un demers metodologic judicios, abordarea procesului de predare-învățare-evaluare într-o modalitate distinctă. ...
Unknown author(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2023)
În speranța că acest studiu monografic va fi accesibil și util studenților, masteranzilor, cadrelor didactice universitare debutante, vă îndemnăm la o lectură participativă, care ar stimula creativitatea, reflecția personală ...
SARANCIUC-GORDEA, Liliana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Consilierea educaţională reprezintă procesul de orientare – învăţare – care se adresează subiecţilor educaţionali (elevi, studenţi, adulţi care învaţă), ca şi partenerilor educaţionali ai acestora (părinţi, profesori, ...
SARANCIUC-GORDEA, Liliana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Procesul de CȘ reprezintă una din modalităţile esenţiale prin care şcoala devine un proces formativ, centrat pe elev, capabilă să valorizeze tipuri diverse de elevi şi abilităţi, să răspundă nevoilor comunităţii şi să ...
SARANCIUC-GORDEA, Liliana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Pedagogia este știința educației, iar educația este un fenomen social. Prin esența sa socială, educația are, prin urmare, un caracter istoric. Ea nu poate fi privită în mod științific decât ca ceva viu, în veșnică transformare.
TALPĂ, Svetlana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Acest suport de curs, conceput atât pentru cursul Dans folcloric I, este corelat cu unitățile de curs Dans cu subiect, Dans de caracter, Costumul popular, Arta maestrului de balet, Semnificația portului național și este ...
STRATAN, Victoria(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2023)
Caietul de lucrări pentru studiul individual al studentului „Psihopedagogia jocului”, este destinat studenților programelor de studii superioare de licență domeniul de formare profesională Pedagogie în învățământul primar. ...
TALPĂ, Svetlana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2023)
Lucrarea prezintă un studiu ce vizează formarea valorilor artistice la studenți în procesul de instruire coregrafică. În lucrare este realizată o cercetare aprofundată a dimensiunii conceptuale a procesului de instruire ...
ŢĂRNĂ, Ecaterina(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2023)
Lucrarea Etica pedagogică. Curs universitar cuprinde o sinteză și o analiză a impresionantelor lucrări în domeniu, oferind studenților pedagogi, dar și tuturor celor interesați de etică atât, un instrument util de lucru”, ...
ТЕЛЕМАН, Анжела; КУРАЧИЦКИ Анжела(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2023)
Дневник студента – стажёра по практике «Школьный дебют» адресован студентам заочного отделения по учебной программе цикла (лиценциат), специальности «Педагогика начального образования» для организации и проведения практической ...
TELEMAN, Angela(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2023)
Practica de inițiere „Debutul școlar” constituie stagiul de practică de familiarizare a studenților privind fenomenul adaptării școlare a elevului, specificul abordării manageriale a clasei de elevi și explorarea condițiilor ...