Pentru accesarea curriculei programelor de studii (text integral) adresaţi-vă în: bl. I (central), etajul 2, Mediateca (aud. 201) sau bl. IV, et. 4, cab. 3 (Serviciul informaţional-bibliografic)
COJOCARI-LUCHIAN, Snejana; GÎNJU, Stela(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Acest ghid metodologic este destinat atât studenților programului pedagogie preșcolară, viitoarelor cadre didactice, cât și cadrelor didactice din instituțiile de educație timpurie, având ca obiectiv principal sprijinirea ...
CURACIȚCHI, Angela; POPA, Natalia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Dragă prietene! Ai avut ocazia să realizezi vreodată jurnalul de lectură? Nu? Atunci propunem o călătorie în misterioasa lume a cărților. În fiecare zi descoperi lumea înconjurătoare lecturând diferite cărți. În unele cărți ...
PAPUC, Ludmila; ZBĂRNEA, Aurelia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Cursul Automanagementul carierei profesionale este conceput pentru a familiariza masteranzii cu conceptele, modelele și teoriile relevante în gestionarea și dezvoltarea carierei personale într-o varietate de contexte ...
GOLUBIȚCHI, Silvia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Această lucrare reprezintă o analiză a modului în care abordările postmoderne influențează formarea și dezvoltarea profesională a învățătorilor, în special în contextul educației lingvistice a elevilor. Este structurată ...
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă"(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Monitorizarea implementării curricula pentru educaţia timpurie şi învăţământul primar: repere teoretico-metodologice, practici naţionale şi internaţionale : Culegere de studii.
MELNIC, Natalia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Demersul didactic trebuie să se desfășoare potrivit specificului predării-învățării-evaluării simultane, iar strategiile didactice trebuie combinate astfel încât copiii să dobândească și să însușească toate cunoștințele ...
MELNIC, Natalia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
In contextul discuțiilor actuale despre necesitatea unei reforme a educației, dimensiunea aceasta a timpului poate constitui un reper pentru realizarea unui învățământ de calitate, in corespundere cu cerințele prezentului, ...
GÎNJU, Gheorghe(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2023)
Lucrarea se adresează studenților la programele de studii superioare de licență în domeniul Pedagogie în Învățământul Primar, de asemenea va fi utilă pentru educatorii și învățătorii practicieni. Realizată în forma actuală, ...
URSU, Ludmila; CURACIŢCHI, Angela; GARȘTEA, Nina(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Elaborat în conformitate cu prevederile curriculumului pentru stagiul de practică de specialitate, prezentul suport se adresează studenților programului de studii superioare de master „Management și consiliere în învățământul ...
URSU, Ludmila; GARȘTEA, Nina; POPA, Natalia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Elaborat în conformitate cu prevederile curriculumului pentru stagiul de practică de specialitate, prezentul suport se adresează studenților programului de studii superioare de master „Didactica învățământului primar” și ...
SARANCIUC-GORDEA, Liliana; GARȘTEA, Nina; BULAT, Ana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Ghidul metodologic „Parteneriate educaționale”: - este destinat atât studenților programelor de studii superioare de licență, cât și studenților programelor de studii superioare de master; - prefigurează supliment la ...
SARANCIUC-GORDEA, Liliana; GARȘTEA, Nina; BULAT, Ana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2025)
Ghidul metodologic „Managementul clasei din perspectiva educației pozitive”: - este destinat atât studenților programelor de studii superioare de licență, cât și studenților programelor de studii superioare de master; - ...
CLICHICI, Veronica; CEBANU, Lilia; DASCAL, Angela; DUMINICĂ, Stella; STRAISTARI-LUNGU, Cristina(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2019)
Argument privind necesitatea aplicării noului curriculum în pregătirea copilului pentru şcoală. Toţi copiii, cetăţeni ai Republicii Moldova, beneficiază de dreptul la educaţie de calitate, conform Constituţiei Republicii ...
ŢURCAN, Lilia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Adresat studenților și cadrelor didactice, notele de curs oferă un suport informativ, activități pentru studiul independent, și referințe bibliografice corespunzătoare unităților de curs.
SADOVEI, Larisa(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2017)
SADOVEI Larisa. Modelizarea competenţei de comunicare didactică. Chişinău : S. n., 2017 (Tipogr. "Garomont Studio"). 151 p. ISBN 978-9975-136-53-2 (PDF).
SADOVEI, Larisa .(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Cursul Modele și experiențe de management al carierei profesionale se concentrează pe dezvoltarea abilităților necesare pentru a gestiona eficient cariera personală. Acest domeniu este axat pe mai multe teme principale, ...
SADOVEI, Larisa(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Cursul Fundamentele teoretice și metodologice ale comunicării instituționale explorează aspectele esențiale ale modului în care instituțiile comunică atât intern, cât și extern. Acest domeniu este axat pe mai multe teme ...
SADOVEI, Larisa(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Paradigmă filosofică Paradigmele filosofice ale educației În suportul de curs Metodologia cercetării educației pentru comunicare carieră profesională este propus pentru studiu și explorare un domeniu deosebit de important ...