Pentru accesarea curriculei programelor de studii (text integral) adresaţi-vă în: bl. I (central), etajul 2, Mediateca (aud. 201) sau bl. IV, et. 4, cab. 3 (Serviciul informaţional-bibliografic)
CARABET, Natalia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Руководство предназначенo для слушателей дополнительного профессионального (повторного) квалификационного обучения Центра дополнительного образования по направлению «Дошкольная педагогика».
CARABET, Natalia(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Руководство предназначенo для слушателей дополнительного профессионального (повторного) квалификационного обучения Центра дополнительного образования по направлению «Дошкольная педагогика».
STRATAN, Victoria(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Implementarea curriculumului la decizia școlii constituie o provocare semnificativă pentru sistemul educațional, un demers metodologic judicios, abordarea procesului de predare-învățare-evaluare într-o modalitate distinctă. ...
Unknown author(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2023)
În speranța că acest studiu monografic va fi accesibil și util studenților, masteranzilor, cadrelor didactice universitare debutante, vă îndemnăm la o lectură participativă, care ar stimula creativitatea, reflecția personală ...
SARANCIUC-GORDEA, Liliana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Consilierea educaţională reprezintă procesul de orientare – învăţare – care se adresează subiecţilor educaţionali (elevi, studenţi, adulţi care învaţă), ca şi partenerilor educaţionali ai acestora (părinţi, profesori, ...
SARANCIUC-GORDEA, Liliana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Procesul de CȘ reprezintă una din modalităţile esenţiale prin care şcoala devine un proces formativ, centrat pe elev, capabilă să valorizeze tipuri diverse de elevi şi abilităţi, să răspundă nevoilor comunităţii şi să ...
SARANCIUC-GORDEA, Liliana(Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă", 2024)
Pedagogia este știința educației, iar educația este un fenomen social. Prin esența sa socială, educația are, prin urmare, un caracter istoric. Ea nu poate fi privită în mod științific decât ca ceva viu, în veșnică transformare.