REPOZITORIU UPSC

Receptarea artei - dimensiunea psihologică şi procesuală reflectată în creaţii artistice ale elevilor şi studenţilor în invăţământul artistic

Show simple item record

dc.contributor.author ARBUZ-SPATARI, Olimpiada
dc.date.accessioned 2017-10-25T06:47:52Z
dc.date.available 2017-10-25T06:47:52Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation ARBUZ-SPATARIi, Olimpiada. Receptarea artei - dimensiunea psihologică şi procesuală reflectată în creaţii artistice ale elevilor şi studenţilor în invăţământul artistic. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: 75 de ani de la fondare: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2015 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 17), p. 172-176. Bibliogr.- 3 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/848
dc.description.abstract Reception of art is, along with artistic creation, the second most important and complex phenomenon of art and artistic knowledge. The realities of knowledge, thought and perception of art, the disclosure of which bring a substantial contribution essence of aesthetic design, claims a new concept of aesthetic education and training of education, a concept that addresses the artistic work as a unit of meaning and interpretation of generating value immanent stated, the work, and the value in the current that produced by the activity of the artist who receives / interprets artistic creation. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Învăţământ artistic en_US
dc.subject Arta -- receptare en_US
dc.subject Invatamant superior en_US
dc.title Receptarea artei - dimensiunea psihologică şi procesuală reflectată în creaţii artistice ale elevilor şi studenţilor în invăţământul artistic en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account