REPOZITORIU UPSC

Importanţa instruirii interactive în formarea profesorului de limba şi literatura română. Noi experienţe

Show simple item record

dc.contributor.author CIBOTARU, Liubovi
dc.date.accessioned 2017-10-25T06:26:45Z
dc.date.available 2017-10-25T06:26:45Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation CIBOTARU, Liubovi. Importanţa instruirii interactive în formarea profesorului de limba şi literatura română. Noi experienţe. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2016 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 3 (seria 18), p. 21-25. Bibliogr.- 4 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/835
dc.description.abstract Course of the specialty didactic requires from the student, more than other courses, an interactive approach based on collaborative, deep, intellectual, psycho-motor, affective and attitudinal involvement. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject profesor de limba si literatura romana en_US
dc.subject profesor de limba si literatura romana--formare profesionala en_US
dc.subject profesor de limba si literatura romana--pregatire profesionala--instruire interactivă en_US
dc.subject invatamant superior pedagogic en_US
dc.title Importanţa instruirii interactive în formarea profesorului de limba şi literatura română. Noi experienţe en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account