dc.contributor.author |
CHITOROGA, Lucia |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-25T06:22:08Z |
|
dc.date.available |
2017-10-25T06:22:08Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
CHITOROGA, Lucia. Deficitul atenţiei la elevii cu dificultăţi de învăţare a limbajului scris. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (seria 19), p. 139-150. Bibliogr.- 8 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/832 |
|
dc.description.abstract |
This article represents the comparative study of attention in students with difficulty in learning written language (DILS) versus those with no learning difficulties in written language. The study attested statistically significant differences between two groups in terms of attention deficit and hyperactivity, and attention concentration |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Elevi cu dificultăţi de învăţare--Deficitul atenţiei |
en_US |
dc.subject |
Limbajul scris--Elevi cu dificultăţi de învăţare |
en_US |
dc.title |
Deficitul atenţiei la elevii cu dificultăţi de învăţare a limbajului scris |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |