REPOZITORIU UPSC

Deficitul atenţiei la elevii cu dificultăţi de învăţare a limbajului scris

Show simple item record

dc.contributor.author CHITOROGA, Lucia
dc.date.accessioned 2017-10-25T06:22:08Z
dc.date.available 2017-10-25T06:22:08Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation CHITOROGA, Lucia. Deficitul atenţiei la elevii cu dificultăţi de învăţare a limbajului scris. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (seria 19), p. 139-150. Bibliogr.- 8 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/832
dc.description.abstract This article represents the comparative study of attention in students with difficulty in learning written language (DILS) versus those with no learning difficulties in written language. The study attested statistically significant differences between two groups in terms of attention deficit and hyperactivity, and attention concentration en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Elevi cu dificultăţi de învăţare--Deficitul atenţiei en_US
dc.subject Limbajul scris--Elevi cu dificultăţi de învăţare en_US
dc.title Deficitul atenţiei la elevii cu dificultăţi de învăţare a limbajului scris en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account