dc.contributor.author |
CHIPERI, Nadejda |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-25T06:16:17Z |
|
dc.date.available |
2017-10-25T06:16:17Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
CHIPERI, Nadejda. Aspectele comunicării asertive pentru copiii cu dizabilităţi vizuale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (seria 19), p. 187-191. Bibliogr.- 3 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/829 |
|
dc.description.abstract |
In this article is talking about the integration should start in the early and meet some conditions: small groups, the existence of special sources of technical and teacher for children with visual advisability. School psychologist must help the child overcome psychological problems arising |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
Copii cu dizabilităţi vizuale--Comunicare asertivă |
en_US |
dc.subject |
Comunicare asertivă--aspecte |
en_US |
dc.title |
Aspectele comunicării asertive pentru copiii cu dizabilităţi vizuale |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |