REPOZITORIU UPSC

Aspectele comunicării asertive pentru copiii cu dizabilităţi vizuale

Show simple item record

dc.contributor.author CHIPERI, Nadejda
dc.date.accessioned 2017-10-25T06:16:17Z
dc.date.available 2017-10-25T06:16:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation CHIPERI, Nadejda. Aspectele comunicării asertive pentru copiii cu dizabilităţi vizuale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. A. VERDEŞ [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2017 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (seria 19), p. 187-191. Bibliogr.- 3 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/829
dc.description.abstract In this article is talking about the integration should start in the early and meet some conditions: small groups, the existence of special sources of technical and teacher for children with visual advisability. School psychologist must help the child overcome psychological problems arising en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject Copii cu dizabilităţi vizuale--Comunicare asertivă en_US
dc.subject Comunicare asertivă--aspecte en_US
dc.title Aspectele comunicării asertive pentru copiii cu dizabilităţi vizuale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account