REPOZITORIU UPSC

Stratégies de communication didactique dans l’enseignement integré des langues

Show simple item record

dc.contributor.author SOLCAN, Angela
dc.contributor.author SAVA, Anastasia
dc.date.accessioned 2025-10-21T03:41:47Z
dc.date.available 2025-10-21T03:41:47Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation SOLCAN, Angela et SAVA, Anastasia. Stratégies de communication didactique dans l’enseignement integré des langues. În: Știință și educație: noi abordări și perspective: Materialele conferinței științifice internaționale jubiliare, Seria 27, 27-28 martie 2025. Vol. 4: Științe umanistice și arte. Chișinău, CEP UPSC, 2025, pp. 366-377. ISBN 978-9975-48-273-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-267-7
dc.identifier.isbn 978-9975-48-273-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/8017
dc.description Învățarea integrată a conținutului și a limbii (DNL) are loc într-un climat socio emoțional compus dintr-un sistem de relații interpersonale între profesor și elevi și între elevii înșiși. Totuși, un profesor bun înseamnă un comunicator eficient, adică acesta trebuie să stăpânească abilități de codare și decodare a mesajelor. Comunicarea stabilită în clasă este o comunicare didactică prin care se urmăresc obiective educaționale. Aceasta se realizează atât la nivel intrapersonal, cât și interpersonal. Alegerea strategiilor de învățare se efectuează după stilul de învățare al elevului, competențele metacognitive, tipul materiei învățate. en_US
dc.description.abstract Content and Language Integrated Learning (CLIL) takes place in a socio emotional climate composed of a system of interpersonal relationships between the teacher and the learners, and among the learners themselves. However, a good teacher means being an effective communicator, that is, mastering the skills of encoding and decoding messages. The communication established in the classroom is didactic communication through which educational objectives are pursued. It takes place in both the intrapersonal and interpersonal registers. The choice of learning strategies is made according to the student's learning style, metacognitive skills, and the type of subject matter being learned. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Integrated learning en_US
dc.subject CLIL en_US
dc.subject Didactic communication en_US
dc.subject Skills en_US
dc.subject Învățare integrată en_US
dc.subject DNL en_US
dc.subject Comunicare didactică en_US
dc.subject Competențe en_US
dc.title Stratégies de communication didactique dans l’enseignement integré des langues en_US
dc.title.alternative Didactic communication strategies in Integrated Language Teaching en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account