| dc.contributor.author | SOLCAN, Angela | |
| dc.contributor.author | SAVA, Anastasia | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-21T03:41:47Z | |
| dc.date.available | 2025-10-21T03:41:47Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | SOLCAN, Angela et SAVA, Anastasia. Stratégies de communication didactique dans l’enseignement integré des langues. În: Știință și educație: noi abordări și perspective: Materialele conferinței științifice internaționale jubiliare, Seria 27, 27-28 martie 2025. Vol. 4: Științe umanistice și arte. Chișinău, CEP UPSC, 2025, pp. 366-377. ISBN 978-9975-48-273-8. | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-48-267-7 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-48-273-8 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/8017 | |
| dc.description | Învățarea integrată a conținutului și a limbii (DNL) are loc într-un climat socio emoțional compus dintr-un sistem de relații interpersonale între profesor și elevi și între elevii înșiși. Totuși, un profesor bun înseamnă un comunicator eficient, adică acesta trebuie să stăpânească abilități de codare și decodare a mesajelor. Comunicarea stabilită în clasă este o comunicare didactică prin care se urmăresc obiective educaționale. Aceasta se realizează atât la nivel intrapersonal, cât și interpersonal. Alegerea strategiilor de învățare se efectuează după stilul de învățare al elevului, competențele metacognitive, tipul materiei învățate. | en_US |
| dc.description.abstract | Content and Language Integrated Learning (CLIL) takes place in a socio emotional climate composed of a system of interpersonal relationships between the teacher and the learners, and among the learners themselves. However, a good teacher means being an effective communicator, that is, mastering the skills of encoding and decoding messages. The communication established in the classroom is didactic communication through which educational objectives are pursued. It takes place in both the intrapersonal and interpersonal registers. The choice of learning strategies is made according to the student's learning style, metacognitive skills, and the type of subject matter being learned. | en_US |
| dc.language.iso | fr | en_US |
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” | en_US |
| dc.subject | Integrated learning | en_US |
| dc.subject | CLIL | en_US |
| dc.subject | Didactic communication | en_US |
| dc.subject | Skills | en_US |
| dc.subject | Învățare integrată | en_US |
| dc.subject | DNL | en_US |
| dc.subject | Comunicare didactică | en_US |
| dc.subject | Competențe | en_US |
| dc.title | Stratégies de communication didactique dans l’enseignement integré des langues | en_US |
| dc.title.alternative | Didactic communication strategies in Integrated Language Teaching | en_US |
| dc.type | Article | en_US |