| dc.contributor.author | YAVUZ, Tatiana | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-21T03:38:11Z | |
| dc.date.available | 2025-10-21T03:38:11Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | YAVUZ, Tatiana. From lexicon to discourse: a philological perspective on CLIL content. În: Știință și educație: noi abordări și perspective: Materialele conferinței științifice internaționale jubiliare, Seria 27, 27-28 martie 2025. Vol. 4: Științe umanistice și arte. Chișinău, CEP UPSC, 2025, pp. 359-364. ISBN 978-9975-48-273-8. | en_US |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-48-267-7 | |
| dc.identifier.isbn | 978-9975-48-273-8 | |
| dc.identifier.uri | http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/8016 | |
| dc.description.abstract | Următorul articol abordează conceptul CLIL (Învățare Integrată a Conținutului și Limbii) și importanța sa în contextul didactic modern. Obiectivul principal al articolului este de a analiza conceptul CLIL și de a explora implicațiile sale lingvistice. Predarea limbii engleze într-o abordare modernă ar trebui să se concentreze pe o gamă mai largă de funcții ale limbajului în cadrul diverselor discipline academice. De la cuvânt la discurs, abordarea CLIL necesită atât cunoștințe academice, cât și abilități didactice. Abordarea CLIL oferă o sursă bogată de input inteligibil, deoarece elevii sunt expuși la limbaj într-un context semnificativ, nu doar la gramatică, sintaxă și alte aspecte ale achiziției unei limbi secundare într-o formă cu sens disruptiv în sala de clasă de limba engleză. | en_US |
| dc.language.iso | en | en_US |
| dc.publisher | Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” | en_US |
| dc.subject | Învățare integrate a conținutului și limbii | en_US |
| dc.subject | Lexic | en_US |
| dc.subject | Discurs | en_US |
| dc.subject | Achiziția limbii secundare | en_US |
| dc.subject | Sala de clasă CLIL | en_US |
| dc.title | From lexicon to discourse: a philological perspective on CLIL content | en_US |
| dc.title.alternative | De la lexic la discurs: o perspectivă filologică asupra conținutului CLIL | en_US |
| dc.type | Article | en_US |