REPOZITORIU UPSC

From lexicon to discourse: a philological perspective on CLIL content

Show simple item record

dc.contributor.author YAVUZ, Tatiana
dc.date.accessioned 2025-10-21T03:38:11Z
dc.date.available 2025-10-21T03:38:11Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation YAVUZ, Tatiana. From lexicon to discourse: a philological perspective on CLIL content. În: Știință și educație: noi abordări și perspective: Materialele conferinței științifice internaționale jubiliare, Seria 27, 27-28 martie 2025. Vol. 4: Științe umanistice și arte. Chișinău, CEP UPSC, 2025, pp. 359-364. ISBN 978-9975-48-273-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-267-7
dc.identifier.isbn 978-9975-48-273-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/8016
dc.description.abstract Următorul articol abordează conceptul CLIL (Învățare Integrată a Conținutului și Limbii) și importanța sa în contextul didactic modern. Obiectivul principal al articolului este de a analiza conceptul CLIL și de a explora implicațiile sale lingvistice. Predarea limbii engleze într-o abordare modernă ar trebui să se concentreze pe o gamă mai largă de funcții ale limbajului în cadrul diverselor discipline academice. De la cuvânt la discurs, abordarea CLIL necesită atât cunoștințe academice, cât și abilități didactice. Abordarea CLIL oferă o sursă bogată de input inteligibil, deoarece elevii sunt expuși la limbaj într-un context semnificativ, nu doar la gramatică, sintaxă și alte aspecte ale achiziției unei limbi secundare într-o formă cu sens disruptiv în sala de clasă de limba engleză. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Învățare integrate a conținutului și limbii en_US
dc.subject Lexic en_US
dc.subject Discurs en_US
dc.subject Achiziția limbii secundare en_US
dc.subject Sala de clasă CLIL en_US
dc.title From lexicon to discourse: a philological perspective on CLIL content en_US
dc.title.alternative De la lexic la discurs: o perspectivă filologică asupra conținutului CLIL en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account