REPOZITORIU UPSC

The system of natural and mathematical education: what should its stability and dynamicality be made manifested?

Show simple item record

dc.contributor.author DAVIDENKO, Andrey
dc.date.accessioned 2025-10-13T10:16:10Z
dc.date.available 2025-10-13T10:16:10Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation DAVIDENKO, Andrey. The system of natural and mathematical education: what should its stability and dynamicality be made manifested? În: Știință și educație: noi abordări și perspective: Materialele conferinței științifice internaționale jubiliare, Seria 27, 27-28 martie 2025. Vol. 3: Științe exacte. Chișinău, CEP UPSC. 2025. pp. 131-136. ISBN 978-9975-48-267-7. ISBN 978-9975-48-270-7. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-267-7
dc.identifier.isbn 978-9975-48-270-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7948
dc.description.abstract Articolul este dedicat problemelor apărute ca urmare a introducerii diferitelor tehnici metodologice în procesul educațional la școală, care, în opinia organizatorilor educației, ar trebui să conducă la rezultate pozitive. Unele dintre aceste „inovații” au fost preluate din acele țări în care sistemul de învățământ se confruntă cu alte sarcini. Adesea ele diferă de cele care se rezolvă în țările noastre. Utilizarea unor astfel de tehnici nu a dat rezultate pozitive. Acest lucru a dus la anumite contradicții și profesorii au început să demonstreze doar că le dețin, adică să țină pasul cu cerințele moderne, împingând rezultatele așteptate ale învățării în plan secund. În acest sens, autorul ridică întrebări cu privire la existența unei anumite stabilități în educație. El sugerează optimizarea procesului, ceea ce ar permite profesorului să-și folosească „scrisul de mână” în munca sa. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.subject Formare en_US
dc.subject Dezvoltare en_US
dc.subject Stabilitate en_US
dc.subject Optimizare a procesului educațional en_US
dc.title The system of natural and mathematical education: what should its stability and dynamicality be made manifested? en_US
dc.title.alternative Sistemul de științe ale naturii și de educație matematică: cum se manifestă stabilitatea și dinamicitatea sa? en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account