REPOZITORIU UPSC

Convergențe interdisciplinare în predarea istoriei românilor și a istoriei universale

Show simple item record

dc.contributor.author LISNIC, Angela
dc.date.accessioned 2025-09-30T17:12:45Z
dc.date.available 2025-09-30T17:12:45Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation LISNIC, Angela. Convergențe interdisciplinare în predarea istoriei românilor și a istoriei universale. În: Perspective interdisciplinare asupra predării şi învăţării ştiinţelor: Conferinţă ştiinţifică naţională cu participare internaţională: Eveniment online, 11 aprilie 2025 = Multidisciplinary perspectives on science teaching and learning : Scientific conference with international participation: Online event, April 11, 2025, [Chişinău]: Conference proceedings. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 197-204. ISBN 978-9975-48-271-4. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-271-4
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7907
dc.description Subiectul cercetării date este axat pe demonstrarea similitudinilor interdisciplinare care se conturează în predarea învățarea disciplinei școlare istoria românilor și universală. Actualitatea unei astfel de abordări este determinată de extinderea câmpului informațional pe de o parte și pe de altă parte necesitatea integrării cunoștințelor academice din diferite discipline în cadrul disciplinei istoria românilor și universală. În studiu se analizează aspectele teoretice a subiectului abordat și totodată se aduc exemple de aplicări practice a similitudinilor ce există între disciplinele școlare. en_US
dc.description.abstract The subject of this research is focused on demonstrating the interdisciplinary similarities that emerge in the teaching and learning of the school subject Romanian and universal history. The relevance of such an approach is determined by the expansion of the information field on the one hand and the need to integrate academic knowledge from different disciplines within the discipline Romanian and universal history on the other. The study analyzes the theoretical aspects of the subject addressed and at the same time provides examples of practical applications of the similarities that exist between school subjects. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Theoretical concept en_US
dc.subject School history en_US
dc.subject Historiographical issues en_US
dc.subject Theoretical models of teaching en_US
dc.subject Concept teoretic en_US
dc.subject Istorie școlară en_US
dc.subject Probleme istoriografice en_US
dc.subject Modele teoretice de predare en_US
dc.title Convergențe interdisciplinare în predarea istoriei românilor și a istoriei universale en_US
dc.title.alternative Interdisciplinary convergences in the teaching of Romanian history and world history en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account