dc.contributor.author |
SOLCAN, Angela |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-05T08:19:36Z |
|
dc.date.available |
2017-07-05T08:19:36Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
SOLCAN, Angela. La securite et l'insecurite linguistique aux cours de francais. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: 75 de ani de la fondare: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2015 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 17), p. 90-95. Bibliogr.- 7 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/789 |
|
dc.description.abstract |
La cursul de limbă franceză, atît studenţii, cît şi profesorii, pot fi într-o insecuritate lingvistică. Insecuritatea sau securitatea ţin de raportul pe care îl stabileşte un locutor între propria performanţă verbală şi norma socială externă, insecuritatea apărînd atunci cînd constatăm că prestaţia noastră este inadecvată faţă de un standard, un nivel de excelenţă pe care altul mai „competent”, mai „legitim” este gata să-l respecte. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii franceze |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii franceze--securitate lingvistica |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii franceze--performanta verbala |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii franceze--norme sociale externe |
en_US |
dc.title |
La securite et l'insecurite linguistique aux cours de francais |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |