dc.contributor.author |
SOFRONIE, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-05T08:08:52Z |
|
dc.date.available |
2017-07-05T08:08:52Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
SOFRONIE, Natalia. L'approche de la litterature dans la CECRL: enjeux et interpretations. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: 75 de ani de la fondare: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2015 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 17), p. 95-100. Bibliogr.- 4 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/788 |
|
dc.description.abstract |
Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi (CECRL) reprezintă, la momentul actual, un document de politică educațională în domeniul predărilor Limbilor Străine. Printre numeroasele aspecte pe care le cuprinde, găsim și abordarea literaturii, conform principiului că aceasta din urmă contribuie la dezvoltarea diferitor competențe. Raportul dintre nivelele limbii și literatură, utilizarea estetică și poetică a limbii, înțelegerea unui text scris, lucrul cu textul sunt doar câteva nuanțe reflectate în CECRL.
Toate aceste aspecte fiind sursă de interes atât pentru cadrele didactice ce predau limba franceză, cât și pentru autorii de manuale. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.subject |
CECRL (Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi) |
en_US |
dc.subject |
CECRL (Cadrul European Comun de Referință pentru Limbi)--politica educationala--documente |
en_US |
dc.subject |
didactica limbilor moderne--mijloace--texte literare |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii franceze--texte literare |
en_US |
dc.title |
L'approche de la litterature dans la CECRL: enjeux et interpretations |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |