REPOZITORIU UPSC

Riflessioni didattiche sulla fraseologia italiana

Show simple item record

dc.contributor.author SCOLNII Olga
dc.date.accessioned 2017-07-05T07:53:40Z
dc.date.available 2017-07-05T07:53:40Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation SCOLNII Olga. Riflessioni didattiche sulla fraseologia italiana. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: 75 de ani de la fondare: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2015 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 17), p. 109-114. Bibliogr.- 7 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/786
dc.description.abstract A face diferenţa între proverbele si zicalele limbii italiene nu este un lucru usor de depaşit. În mod schematic, putem să afirmăm că într-un proverb distingem un principiu moral şi didactic, o recomandare. O zicală („modo di dire”- it.), insă, este ca o comparatie încrucişata, o metaforă simplificată. Competenţa comunicativă constă în capacitatea de înţelegere si percepere a „trecerii” de la sensul literar la cel figurat al unei zicale, al unui proverb. en_US
dc.language.iso it en_US
dc.subject Limba italiana en_US
dc.subject Didactica limbii italiene en_US
dc.subject Limba italiana--frazeologie en_US
dc.subject Limba italiana--proverbe-zicatori--diferente en_US
dc.subject Didactica limbii italiene--frazeologie en_US
dc.subject Limba italiana--competente comunicative--frazeologie en_US
dc.title Riflessioni didattiche sulla fraseologia italiana en_US
dc.type Materialele Conferintei en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account