dc.contributor.author |
PUȘCAȘU, Angela |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-05T06:45:23Z |
|
dc.date.available |
2017-07-05T06:45:23Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
PUȘCAȘU, Angela. Traditional and non-traditional methods of teaching English to EFL learners. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: 75 de ani de la fondare: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2015 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 17), p. 48-52. Bibliogr.- 4 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/781 |
|
dc.description.abstract |
Folosirea noilor tehnologii în predarea unei limbi străine a devenit tot mai populară în ultimul timp. Este bine ştiut faptul că materialele audio-vizuale sunt de mare ajutor în predarea limbii străine. Ele stimulează şi facilitează predarea şi învaţărea unei limbi străine. Studenţii de astăzi sunt nascuţi în perioada noilor tecnologii informaţionale, comparativ cu studenţii precedenţi. Iată de ce profesorii sunt nevoiţi să-şi ajusteze metodele şi strategiile de predare conform noilor cerinţe ale societăţii moderne de
astăzi, pentru a motiva studenţii să înveţe. Metodele tradiţionale de predare continuă să fie folosite cu succes mai departe, deoarece o limbă străină este predată şi învăţată cu succes numai integrînd cele două metode: metoda tradiţională şi cea netradiţională. Un profesor de succes ştie a selecta metodele în aşa fel ca să motiveze studentul şi să-l pregătească pentru viaţa de mai departe de adult. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze--metode traditionale |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze--metode netraditionale |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze--instruire eficienta |
en_US |
dc.title |
Traditional and non-traditional methods of teaching English to EFL learners |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |