dc.contributor.author |
MARDARI, Alina |
|
dc.date.accessioned |
2017-07-05T06:18:36Z |
|
dc.date.available |
2017-07-05T06:18:36Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
MARDARI, Alina. E-portfolios - a learning tool and an assessment instrument. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: 75 de ani de la fondare: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2015 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 2 (seria 17), p. 36-40. Bibliogr.- 4 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/777 |
|
dc.description.abstract |
Articolul prezintă o metodă modernă de invaţare a limbii engleze şi de evaluare a cunoştinţelor studenţilor - portofoliul electronic cunoscut sub denumirea e-portfolio. În articol sunt specificaţi factorii ce au contribuit la utilizarea acestei metode; sînt prezentate tipurile de portofolii electronice şi avantajele utilizării acestora în procesul de predare-învaţare a limbii engleze. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii engleze--metode--E-portofoliu |
en_US |
dc.subject |
E-portofoliu--utilizare--lectii de limba engleza |
en_US |
dc.subject |
E-portofoliu--utilizare--factori |
en_US |
dc.title |
E-portfolios - a learning tool and an assessment instrument |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |