REPOZITORIU UPSC

Aspecte privind pregătirea elevilor de liceu pentru examenul internațional ielts

Show simple item record

dc.contributor.author POPOVICI, Angela
dc.date.accessioned 2025-09-04T10:57:41Z
dc.date.available 2025-09-04T10:57:41Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation POPOVICI, Angela. Aspecte privind pregătirea elevilor de liceu pentru examenul internațional ielts. În: Educaţia multiculturală, spaţiu formativ pentru educaţia valorilor = Multicultural education, training space for values education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, Ediţia 2, 5-6 decembrie 2024. Chişinău: CEP UPSC, 2024, pp. 263-269. ISBN 978-9975-46-967-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-967-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7768
dc.description Articolul examinează diverse aspecte ale pregătirii elevilor de liceu pentru examenul internațional IELTS, un test esențial pentru evaluarea competențelor lingvistice în limbă engleză. În contextul globalizării și al creșterii mobilității academice și profesionale, având în vedere importanța crescândă a limbii engleze ca limbă de comunicare internațională, obținerea unui scor ridicat la IELTS devine o prioritate pentru elevii care aspiră la studii universitare în străinătate sau la oportunități de carieră în medii internaționale. Articolul analizează strategiile de învățare eficiente, resursele educaționale disponibile și impactul implicării profesorilor în procesul de pregătire. De asemenea, sunt discutate provocările comune întâmpinate de elevi și soluțiile practice pentru a le depăși, cu scopul de a îmbunătăți performanța și încrederea candidaților. Concluziile oferă recomandări pentru optimizarea pregătirii elevilor, subliniind importanța abordării personalizate și a suportului continuu în atingerea obiectivelor dorite la examenul IELTS. en_US
dc.description.abstract This article examines diverse aspects in preparation for the international examination entitled IELTS. This exam is an internationally recognised examination which evaluates linguistic skills in the English language. The target group represents pupils attending high school and lyceum. By getting a high score at the IELTS examination (6.0/6.5 out of maximum score 9.0), the target group increases the chances of being enrolled into international educational institutions and advancing in their career paths. Thus may become possible due to globalisation as well as to the educational and professional opportunities available in the international field. The present work analyses efficient learning-to-learn strategies, plentiful educational resources and the influence of the professionally- prepared mentors during the preparation process. Moreover, common challenges encountered by pupils are being discussed and potential solutions are being proposed, the goal being improving the general performance and candidates’ increased self- confidence. Conclusions offer recommendations for the optimal target group’s preparation, by outlining the importance of the individual approach and ongoing support for the aspired results in the IELTS examination. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.relation.ispartofseries "Educaţia multiculturală, spaţiu formativ pentru educaţia valorilor", Ediţia 2, 5-6 decembrie 2024;
dc.subject Linguistic competences en_US
dc.subject Didactic strategies en_US
dc.subject Educational progress en_US
dc.subject Examination en_US
dc.subject IELTS en_US
dc.subject Competențe lingvistice en_US
dc.subject Strategie en_US
dc.subject Progres en_US
dc.subject Examen en_US
dc.title Aspecte privind pregătirea elevilor de liceu pentru examenul internațional ielts en_US
dc.title.alternative Aspects regarding the training of high school students for the international ielts examination en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    Ediţia 2, 5-6 decembrie 2024

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account