REPOZITORIU UPSC

Demersuri curriculare de integrare a conținuturilor interculturale în formarea inițială a cadrelor didactice

Show simple item record

dc.contributor.author SADOVEI, Larisa
dc.date.accessioned 2025-09-04T10:43:10Z
dc.date.available 2025-09-04T10:43:10Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation SADOVEI, Larisa. Demersuri curriculare de integrare a conținuturilor interculturale în formarea inițială a cadrelor didactice. În: Educaţia multiculturală, spaţiu formativ pentru educaţia valorilor = Multicultural education, training space for values education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, Ediţia 2, 5-6 decembrie 2024. Chişinău: CEP UPSC, 2024, pp. 257-262. ISBN 978-9975-46-967-8. en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-46-967-8
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7767
dc.description În articolul dat este reflectat modul de integrare a conținuturilor curriculare prin cele trei demersuri: disciplinar, modular și infuzional, în produsele curriculare elaborate de un grup de cadre didactice din cadrul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chișinău. Curriculum și Ghidul metodologic „Educația înterculturală” au deschis oportunități de conlucrare și valorizare a elementelor fundamentate de principii ale multiculturalității. en_US
dc.description.abstract The article reflects the way of integrating curricular content through the three approaches - disciplinary, modular and infuctional, in curricular products developed by a group of teachers from the State Pedagogical University „Ion Creanga” in Chisinau. Curriculum and Methodological Guide „Intercultural Education” have opened opportunities for cooperation and valorization of the elements based on multicultural principles. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat “Ion Creangă” en_US
dc.relation.ispartofseries "Educaţia multiculturală, spaţiu formativ pentru educaţia valorilor", Ediţia 2, 5-6 decembrie 2024;
dc.subject Intercultural education en_US
dc.subject Multiculturality en_US
dc.subject Disciplinary en_US
dc.subject Educație interculturală en_US
dc.subject Multiculturalitate en_US
dc.subject Demers disciplinar en_US
dc.subject Conținut intercultural en_US
dc.subject Intercultural content en_US
dc.title Demersuri curriculare de integrare a conținuturilor interculturale în formarea inițială a cadrelor didactice en_US
dc.title.alternative Curricular approaches to content integration intercultural content in initial teacher training en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    Ediţia 2, 5-6 decembrie 2024

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account