REPOZITORIU UPSC

Active learning of domain-specific content in a foreign language employing visual representations

Show simple item record

dc.contributor.author ZINGAN, Olga
dc.date.accessioned 2025-07-11T03:07:15Z
dc.date.available 2025-07-11T03:07:15Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation ZINGAN, Olga. Active learning of domain-specific content in a foreign language employing visual representations. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 254-258. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-261-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7729
dc.description.abstract În mediul universitar, unde accesul la conținuturile de specialitate este predominant accesibil prin intermediul lecturii, dezvoltarea competenței avansate de lectură a textelor de specialitate este imperativă. În acest context, în cadrul cursului de Limba engleză pentru obiective specifice studenții sunt ghidați să-și dezvolte abilități de învățare autonomă, lectura în scopul învățării (reading-to-learn) fiind una dintre componentele ei centrale. Scopul prezentului articol este de a explora practicile actuale de utilizare a organizatorilor grafici ca instrumente de învățare activă, menite să faciliteze procesele de organizare, structurare, recuperare și comunicare a informațiilor destinate învățării. Integrând teorii cognitive, precum teoria schemelor, articolul evidențiază avantajele utilizării organizatorilor grafici in construirea reprezentărilor mentale clare ale termenilor și conceptelor medicale. In final, sunt prezentate etapele de bază implicate în elaborarea reprezentarilor grafice pe baza textelor de specialitate. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.relation.ispartofseries Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,;
dc.subject Scheme cognitive en_US
dc.subject Vizualizarea en_US
dc.subject Organizatori grafici en_US
dc.title Active learning of domain-specific content in a foreign language employing visual representations en_US
dc.title.alternative Învățarea activă a conținuturilor de specialitate în limba străină utilizând reprezentările vizuale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account