dc.contributor.author |
ZINGAN, Olga |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-11T03:07:15Z |
|
dc.date.available |
2025-07-11T03:07:15Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
ZINGAN, Olga. Active learning of domain-specific content in a foreign language employing visual representations. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 254-258. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-261-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7729 |
|
dc.description.abstract |
În mediul universitar, unde accesul la conținuturile de specialitate este predominant accesibil prin intermediul lecturii, dezvoltarea competenței avansate de lectură a textelor de specialitate este imperativă. În acest context, în cadrul cursului de Limba engleză pentru obiective specifice studenții sunt ghidați să-și dezvolte abilități de învățare autonomă, lectura în scopul învățării (reading-to-learn) fiind una dintre componentele ei centrale. Scopul prezentului articol este de a explora practicile actuale de utilizare a organizatorilor grafici ca instrumente de învățare activă, menite să faciliteze procesele de organizare, structurare, recuperare și comunicare a informațiilor destinate învățării. Integrând teorii cognitive, precum teoria schemelor, articolul evidențiază avantajele utilizării organizatorilor grafici in construirea reprezentărilor mentale clare ale termenilor și conceptelor medicale. In final, sunt prezentate etapele de bază implicate în elaborarea reprezentarilor grafice pe baza textelor de specialitate. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,; |
|
dc.subject |
Scheme cognitive |
en_US |
dc.subject |
Vizualizarea |
en_US |
dc.subject |
Organizatori grafici |
en_US |
dc.title |
Active learning of domain-specific content in a foreign language employing visual representations |
en_US |
dc.title.alternative |
Învățarea activă a conținuturilor de specialitate în limba străină utilizând reprezentările vizuale |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |