dc.contributor.author |
ARTEMCIUC, Daniela |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-11T02:56:51Z |
|
dc.date.available |
2025-07-11T02:56:51Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
ARTEMCIUC, Daniela. Innovative approaches to CLIL (Content and Language Integrated Learning) for enhanced teaching outcomes. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 232-244. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-261-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7727 |
|
dc.description |
Articolul explorează strategii inovative pentru îmbunătățirea implementării CLIL, combinând principiile fundamentale ale acestuia (conectează, inspiră, livrează și progresează) cu cadrul 4Cs (conținut, comunicare, cogniție și cultură). Abordările prezentate pun accent pe integrarea învățării conținutului și a limbii cu dezvoltarea gândirii critice. Printre metodele propuse se numără utilizarea tehnologiei, activitățile colaborative și proiectele interdisciplinare, care contribuie la aprofundarea cunoștințelor și a abilităților lingvistice. Scopul acestor strategii este de a inspira cadrele didactice să creeze lecții interactive, să sporească implicarea elevilor și să îmbunătățească rezultatele educaționale într-un context globalizat. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article explores strategies to enhance CLIL e ectiveness. It aligns core CLIL principles (connect, inspire, deliver, and advance) with the 4Cs framework (content, communication, cognition, and culture), emphasizing the integration of subject content, language acquisition, and critical thinking. The article highlights innovative approaches like technology integration, collaborative activities, and interdisciplinary projects to improve both language skills and subject knowledge. These strategies aim to inspire dynamic lessons, engage students, and improve learning outcomes in a globalized world. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,; |
|
dc.subject |
CLIL |
en_US |
dc.subject |
Innovative approaches |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinary learning |
en_US |
dc.subject |
Content |
en_US |
dc.subject |
Foreign language |
en_US |
dc.subject |
Abordări inovative |
en_US |
dc.subject |
Învățare interdisciplinară |
en_US |
dc.subject |
Conținut |
en_US |
dc.subject |
Limbă străină |
en_US |
dc.title |
Innovative approaches to CLIL (Content and Language Integrated Learning) for enhanced teaching outcomes |
en_US |
dc.title.alternative |
Abordări inovative ale metodei CLIL (învățarea integrată a conținutului și a limbii) pentru îmbunătățirea rezultatelor în predare și învățare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |