REPOZITORIU UPSC

Innovative approaches to CLIL (Content and Language Integrated Learning) for enhanced teaching outcomes

Show simple item record

dc.contributor.author ARTEMCIUC, Daniela
dc.date.accessioned 2025-07-11T02:56:51Z
dc.date.available 2025-07-11T02:56:51Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation ARTEMCIUC, Daniela. Innovative approaches to CLIL (Content and Language Integrated Learning) for enhanced teaching outcomes. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 232-244. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-261-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7727
dc.description Articolul explorează strategii inovative pentru îmbunătățirea implementării CLIL, combinând principiile fundamentale ale acestuia (conectează, inspiră, livrează și progresează) cu cadrul 4Cs (conținut, comunicare, cogniție și cultură). Abordările prezentate pun accent pe integrarea învățării conținutului și a limbii cu dezvoltarea gândirii critice. Printre metodele propuse se numără utilizarea tehnologiei, activitățile colaborative și proiectele interdisciplinare, care contribuie la aprofundarea cunoștințelor și a abilităților lingvistice. Scopul acestor strategii este de a inspira cadrele didactice să creeze lecții interactive, să sporească implicarea elevilor și să îmbunătățească rezultatele educaționale într-un context globalizat. en_US
dc.description.abstract The article explores strategies to enhance CLIL e ectiveness. It aligns core CLIL principles (connect, inspire, deliver, and advance) with the 4Cs framework (content, communication, cognition, and culture), emphasizing the integration of subject content, language acquisition, and critical thinking. The article highlights innovative approaches like technology integration, collaborative activities, and interdisciplinary projects to improve both language skills and subject knowledge. These strategies aim to inspire dynamic lessons, engage students, and improve learning outcomes in a globalized world. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.relation.ispartofseries Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,;
dc.subject CLIL en_US
dc.subject Innovative approaches en_US
dc.subject Interdisciplinary learning en_US
dc.subject Content en_US
dc.subject Foreign language en_US
dc.subject Abordări inovative en_US
dc.subject Învățare interdisciplinară en_US
dc.subject Conținut en_US
dc.subject Limbă străină en_US
dc.title Innovative approaches to CLIL (Content and Language Integrated Learning) for enhanced teaching outcomes en_US
dc.title.alternative Abordări inovative ale metodei CLIL (învățarea integrată a conținutului și a limbii) pentru îmbunătățirea rezultatelor în predare și învățare en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account