REPOZITORIU UPSC

Helping higher-level learners use conditional sentences to talk about hypothetical situations in the past

Show simple item record

dc.contributor.author MARDARI, Alina
dc.contributor.author NAZARU, Cristina
dc.date.accessioned 2025-07-11T02:34:23Z
dc.date.available 2025-07-11T02:34:23Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation MARDARI, Alina & NAZARU, Cristina. Helping higher-level learners use conditional sentences to talk about hypothetical situations in the past. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 198-204. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-261-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7722
dc.description.abstract Acest articol explorează dificultățile întâmpinate de cursanții avansați de limba engleză în utilizarea propozițiilor condiționale de tip 3, folosite pentru a exprima situații ipotetice din trecut. Cursanții întâmpină frecvent probleme în diferențierea acestor structuri de alte tipuri de condiționale și greșesc adesea forma verbelor sau evită utilizarea acestora. Studiul investighează cauzele acestor erori și propune strategii practice pentru rezolvarea lor în sala de clasă. Activitățile propuse includ înțelegerea sensului și utilizării, consolidarea formelor gramaticale corecte și îmbunătățirea pronunției. Analiza oferă exemple de condiționale contrafactuale în diverse contexte, cum ar fi exprimarea regretului, vina sau ușurarea. Soluțiile includ practică structurată și feedback pentru aprofundarea înțelegerii și utilizarea corectă în vorbire și scriere. Prin abordarea acestor provocări, articolul contribuie la îmbunătățirea fluenței și acurateței utilizării structurilor gramaticale complexe. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.relation.ispartofseries Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,;
dc.subject Propoziții condiționale en_US
dc.subject Cursanți avansați en_US
dc.subject Ipotetice din trecut en_US
dc.subject Contrafactuale en_US
dc.subject Predarea gramaticii en_US
dc.subject Pronunție en_US
dc.title Helping higher-level learners use conditional sentences to talk about hypothetical situations in the past en_US
dc.title.alternative Sprijinirea cursanților de nivel avansat în utilizarea propozițiilor condiționale pentru a discuta despre situații ipotetice din trecut en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account