dc.contributor.author |
MARDARI, Alina |
|
dc.contributor.author |
NAZARU, Cristina |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-11T02:34:23Z |
|
dc.date.available |
2025-07-11T02:34:23Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
MARDARI, Alina & NAZARU, Cristina. Helping higher-level learners use conditional sentences to talk about hypothetical situations in the past. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 198-204. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-261-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7722 |
|
dc.description.abstract |
Acest articol explorează dificultățile întâmpinate de cursanții avansați de limba engleză în utilizarea propozițiilor condiționale de tip 3, folosite pentru a exprima situații ipotetice din trecut. Cursanții întâmpină frecvent probleme în diferențierea acestor structuri de alte tipuri de condiționale și greșesc adesea forma verbelor sau evită utilizarea acestora. Studiul investighează cauzele acestor erori și propune strategii practice pentru rezolvarea lor în sala de clasă. Activitățile propuse includ înțelegerea sensului și utilizării, consolidarea formelor gramaticale corecte și îmbunătățirea pronunției. Analiza oferă exemple de condiționale contrafactuale în diverse contexte, cum ar fi exprimarea regretului, vina sau ușurarea. Soluțiile includ practică structurată și feedback pentru aprofundarea înțelegerii și utilizarea corectă în vorbire și scriere. Prin abordarea acestor provocări, articolul contribuie la îmbunătățirea fluenței și acurateței utilizării structurilor gramaticale complexe. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,; |
|
dc.subject |
Propoziții condiționale |
en_US |
dc.subject |
Cursanți avansați |
en_US |
dc.subject |
Ipotetice din trecut |
en_US |
dc.subject |
Contrafactuale |
en_US |
dc.subject |
Predarea gramaticii |
en_US |
dc.subject |
Pronunție |
en_US |
dc.title |
Helping higher-level learners use conditional sentences to talk about hypothetical situations in the past |
en_US |
dc.title.alternative |
Sprijinirea cursanților de nivel avansat în utilizarea propozițiilor condiționale pentru a discuta despre situații ipotetice din trecut |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |