dc.contributor.author |
KONONOVA, Tatiana |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-11T02:31:21Z |
|
dc.date.available |
2025-07-11T02:31:21Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
KONONOVA, Tatiana. Das Phänomen der deutschen Wortbildung aus linguodidaktischer Sicht. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 191-197. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-261-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7721 |
|
dc.description |
Expanding vocabulary is an indispensable part of foreign language didactics, which has a fundamental influence on successful language acquisition. An expanded vocabulary forms the foundation of effective communication in a foreign language. The ability to express oneself precisely and in a differentiated manner is not only a sign of language competence, but also an essential tool in everyday language use. The importance of expanding vocabulary extends to the understanding of both written and spoken content, which makes it possible to understand texts and conversations more comprehensively. This not only promotes understanding of the language itself, but also opens up insights into the cultural contexts and intricacies of the target language. |
en_US |
dc.description.abstract |
Extinderea vocabularului este o parte indispensabilă a didacticii limbilor străine, care are o influență fundamentală asupra dobândirii cu succes a limbii. Un vocabular extins formează baza unei comunicări eficiente într-o limbă străină. Capacitatea de a se exprima precis și diferențiat nu este doar un semn al competenței lingvistice, ci și un instrument esențial în utilizarea de zi cu zi a limbajului. Importanța extinderii vocabularului se extinde la înțelegerea conținutului atât scris, cât și vorbit, ceea ce face posibilă înțelegerea mai cuprinzătoare a textelor și conversațiilor. Acest lucru nu numai că promovează înțelegerea limbii în sine, dar deschide și perspective asupra contextelor culturale și complexităților limbii țintă. |
en_US |
dc.language.iso |
de |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,; |
|
dc.subject |
Didactica limbii germane ca limbii străine |
en_US |
dc.subject |
Linguodadactica |
en_US |
dc.subject |
Vocabular |
en_US |
dc.subject |
Extinderea vocabularului |
en_US |
dc.subject |
Formarea cuvintelor |
en_US |
dc.subject |
Exerciții de formare a cuvintelor |
en_US |
dc.subject |
Teaching German as a foreign language |
en_US |
dc.subject |
Linguodidactics |
en_US |
dc.subject |
Vocabulary |
en_US |
dc.subject |
Vocabulary expansion |
en_US |
dc.subject |
Word formation |
en_US |
dc.subject |
Word formation exercises |
en_US |
dc.title |
Das Phänomen der deutschen Wortbildung aus linguodidaktischer Sicht |
en_US |
dc.title.alternative |
Fenomenul formării cuvintelor germane din punct de vedere lingvistic |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |