REPOZITORIU UPSC

Das Phänomen der deutschen Wortbildung aus linguodidaktischer Sicht

Show simple item record

dc.contributor.author KONONOVA, Tatiana
dc.date.accessioned 2025-07-11T02:31:21Z
dc.date.available 2025-07-11T02:31:21Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation KONONOVA, Tatiana. Das Phänomen der deutschen Wortbildung aus linguodidaktischer Sicht. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 191-197. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-261-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7721
dc.description Expanding vocabulary is an indispensable part of foreign language didactics, which has a fundamental influence on successful language acquisition. An expanded vocabulary forms the foundation of effective communication in a foreign language. The ability to express oneself precisely and in a differentiated manner is not only a sign of language competence, but also an essential tool in everyday language use. The importance of expanding vocabulary extends to the understanding of both written and spoken content, which makes it possible to understand texts and conversations more comprehensively. This not only promotes understanding of the language itself, but also opens up insights into the cultural contexts and intricacies of the target language. en_US
dc.description.abstract Extinderea vocabularului este o parte indispensabilă a didacticii limbilor străine, care are o influență fundamentală asupra dobândirii cu succes a limbii. Un vocabular extins formează baza unei comunicări eficiente într-o limbă străină. Capacitatea de a se exprima precis și diferențiat nu este doar un semn al competenței lingvistice, ci și un instrument esențial în utilizarea de zi cu zi a limbajului. Importanța extinderii vocabularului se extinde la înțelegerea conținutului atât scris, cât și vorbit, ceea ce face posibilă înțelegerea mai cuprinzătoare a textelor și conversațiilor. Acest lucru nu numai că promovează înțelegerea limbii în sine, dar deschide și perspective asupra contextelor culturale și complexităților limbii țintă. en_US
dc.language.iso de en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.relation.ispartofseries Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,;
dc.subject Didactica limbii germane ca limbii străine en_US
dc.subject Linguodadactica en_US
dc.subject Vocabular en_US
dc.subject Extinderea vocabularului en_US
dc.subject Formarea cuvintelor en_US
dc.subject Exerciții de formare a cuvintelor en_US
dc.subject Teaching German as a foreign language en_US
dc.subject Linguodidactics en_US
dc.subject Vocabulary en_US
dc.subject Vocabulary expansion en_US
dc.subject Word formation en_US
dc.subject Word formation exercises en_US
dc.title Das Phänomen der deutschen Wortbildung aus linguodidaktischer Sicht en_US
dc.title.alternative Fenomenul formării cuvintelor germane din punct de vedere lingvistic en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account