REPOZITORIU UPSC

L’expression orale et ses difficultes dans la classe de FLE

Show simple item record

dc.contributor.author BÎTCĂ, Ana
dc.date.accessioned 2025-07-10T14:13:58Z
dc.date.available 2025-07-10T14:13:58Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation BÎTCĂ, Ana. L’expression orale et ses difficultes dans la classe de FLE. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 161-166. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-261-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7716
dc.description Predarea instituțională a limbilor străine urmărește dezvoltarea competențelor de comunicare orală și scrisă ale cursanților. Se pune accentul pe metodele care încurajează învățarea activă, cum ar fi dialogurile în context, simulările și jocurile de rol, pentru a reutiliza vocabularul și structurile dobândite. Aceste activități încurajează imaginația, creativitatea și integrarea aspectelor non-verbale. „Eu”-ul simulat, în care cursantul adoptă o altă identitate, reduce anxietatea și facilitează exprimarea orală. Cu toate acestea, vorbirea continuă rămâne subexploatată, deși este mai solicitantă. Aceasta necesită o exprimare personală neîntreruptă, care lipsește adesea în cursurile în care interacțiunea este încurajată. Evaluarea poate fi, de asemenea, intimidantă pentru studenți. O abordare structurată și motivantă este esențială pentru ca limba orală să fie predată eficient. Profesorii trebuie să beneficieze de formare cu privire la noile programe și să adapteze conținutul la nivelul și vârsta cursanților pentru a optimiza progresul acestora. Comunicarea rămâne obiectivul esențial al învățării unei limbi străine. en_US
dc.description.abstract Institutional language teaching aims to develop learners’ oral and written communicative skills. Emphasis is placed on methods that encourage active learning, such as dialogues in context, simulations and role-playing, to re-use acquired vocabulary and structures. These activities encourage imagination, creativity and the integration of non-verbal aspects. The simulated ‘I’, where the learner adopts another identity, reduces anxiety and facilitates oral expression. However, continuous speaking remains under-exploited, even though it is more demanding. It requires uninterrupted personal expression, which is often lacking in courses where interaction is encouraged. Assessment can also be intimidating for students. A structured and motivating approach is essential if oral language is to be taught effectively. Teachers need to receive training on the new syllabuses and adapt the content to the level and age of the learners to optimise their progress. Communication remains the essential aim of learning a foreign language. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.relation.ispartofseries Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,;
dc.subject Oral en_US
dc.subject Written communication en_US
dc.subject Role-play en_US
dc.subject Imagination en_US
dc.subject Creativity en_US
dc.subject Dialog en_US
dc.subject Comunicare orală en_US
dc.subject Scrisă en_US
dc.subject Joc de rol en_US
dc.subject Imaginație en_US
dc.subject Creativitate en_US
dc.title L’expression orale et ses difficultes dans la classe de FLE en_US
dc.title.alternative Exprimarea orală și dificultățile acesteia în clasa de FLE en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account