dc.contributor.author |
BIVOL, Ninela |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-10T14:00:16Z |
|
dc.date.available |
2025-07-10T14:00:16Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
BIVOL, Ninela. Enseigner les langues à l’ère de l’ intelligence artificielle: outils, perspectives et limites. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 142-147. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-261-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7713 |
|
dc.description |
Educația modernă este supusă unei transformări continue, datorită inovării și noilor tehnologii. Inteligența artificială (AI) a devenit un instrument esențial în procesul de învățare, oferind oportunități nelimitate pentru o predare personalizată. Profesorii pot utiliza IA pentru a identifica nevoile specifice ale elevilor și pentru a adapta materialele educaționale în funcție de nivelul fiecărui cursant. Un alt aspect important este motivarea elevilor prin tehnici noi care integrează inovația. De exemplu, jocurile educaționale digitale sau asistenții virtuali pot transforma lecțiile tradiționale în experiențe captivante. Aceste metode nu numai că sporesc interesul elevilor, dar contribuie și la dezvoltarea competențelor digitale necesare în secolul XXI. Prin combinarea educației cu tehnologia și inteligența artificială, creăm un mediu de învățare dinamic și atractiv, care încurajează implicarea activă a elevilor și îi pregătește pentru provocările viitorului. |
en_US |
dc.description.abstract |
Modern education is undergoing a continuous transformation, thanks to innovation and new technologies. Artificial intelligence (AI) has become an essential tool in the learning process, offering unlimited opportunities for a personalized teaching. Teachers can use AI to identify the specific needs of students and adapt educational materials according to each learner’s level. Another important aspect is motivating students through new techniques that integrate innovation. For example, digital educational games or virtual assistants can transform traditional lessons into engaging experiences. These methods not only increase students’ interest, but also help to develop the digital skills needed in the 21st century. By combining education with technology and artificial intelligence, we create a dynamic and attractive learning environment that encourages active student engagement and prepares them for the challenges of the future. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,; |
|
dc.subject |
Education |
en_US |
dc.subject |
Teachers |
en_US |
dc.subject |
Digital |
en_US |
dc.subject |
Dynamic |
en_US |
dc.subject |
Opportunities |
en_US |
dc.subject |
Educație |
en_US |
dc.subject |
Profesori |
en_US |
dc.subject |
Dinamic |
en_US |
dc.subject |
Oportunități |
en_US |
dc.title |
Enseigner les langues à l’ère de l’ intelligence artificielle: outils, perspectives et limites |
en_US |
dc.title.alternative |
Predarea limbilor în era inteligenței artificiale: instrumente, perspective și limite |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |