REPOZITORIU UPSC

The importance and features of the development of digital literacy in the process of teaching english in school

Show simple item record

dc.contributor.author YAVUZ, Tatiana
dc.date.accessioned 2025-07-10T13:51:03Z
dc.date.available 2025-07-10T13:51:03Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation YAVUZ, Tatiana. The importance and features of the development of digital literacy in the process of teaching english in school. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 130-134. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-261-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7711
dc.description Articolul de față explorează integrarea alfabetizării digitale și a tehnologiei informației în predarea limbii engleze la nivel secundar. Acesta discută importanța alfabetizării digitale în lumea de astăzi și potențialul tehnologiei de a îmbunătăți predarea și învățarea. De asemenea, materialul explorează diverse instrumente digitale și aplicațiile lor în sala de clasă de limba engleză, inclusiv procesoare de text, site-uri web, webquest-uri, e-mail, aplicații de chat, podcast-uri, resurse online, table interactive, multimedia și jocuri digitale. În timp ce subliniază beneficiile tehnologiei în educație, recunoaștem, de asemenea, importanța echilibrării tehnologiei cu metodele tradiționale de predare, asigurarea formării profesorilor și supravegherea utilizării tehnologiei de către elevi pentru a cultiva un mediu de învățare pozitiv. en_US
dc.description.abstract This article explores the integration of digital literacy and information technology in the teaching of English in school. It discusses the importance of digital literacy in today’s world and the potential of technology to enhance teaching and learning. It also explores various digital tools and their applications in the English classroom, including word processors, websites, webquests, email, chat applications, podcasts, online resources, interactive whiteboards, multimedia, and digital games. While emphasizing the benefits of technology in education, we also recognize the importance of balancing technology with traditional teaching methods, providing teacher training, and supervising student use of technology to foster a positive learning environment. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.relation.ispartofseries Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,;
dc.subject Digital literacy en_US
dc.subject Learning environment en_US
dc.subject Digital tools en_US
dc.subject Multimedia en_US
dc.subject Communication technologies en_US
dc.subject Alfabetizare digitală en_US
dc.subject Mediu de învățare en_US
dc.subject Instrumente digitale en_US
dc.subject Tehnologii de comunicare en_US
dc.title The importance and features of the development of digital literacy in the process of teaching english in school en_US
dc.title.alternative Importanța și caracteristicile dezvoltării alfabetizării digitale în procesul de predare a limbii engleze în școală en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account