dc.contributor.author |
MILLION, Jean-Claude |
|
dc.contributor.author |
DONOAGĂ, Diana |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-10T13:43:22Z |
|
dc.date.available |
2025-07-10T13:43:22Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
MILLION, Jean-Claude et DONOAGĂ, Diana. Créer pour apprendre: l’impact de la création d’entreprise sur le développement des compétences transversales des élèves. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 117-124. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-261-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7709 |
|
dc.description |
Acest articol explorează impactul creării de întreprinderi în context educațional asupra dezvoltării competențelor transversale ale elevilor. Prin analiza proiectelor antreprenoriale desfășurate în școli, acest articol examinează modul în care implicarea în activități antreprenoriale contribuie la dobândirea unor competențe esențiale precum gestionarea timpului, comunicarea, luarea deciziilor și colaborarea. Rezultatele arată că aceste experiențe au un impact semnificativ asupra pregătirii elevilor pentru viitoarele lor cariere și dezvoltare personală. |
en_US |
dc.description.abstract |
This article explores the impact of business creation in the educational context on the development of students’ transversal skills. Through the analysis of entrepreneurial projects carried out in schools, this article examines how engagement in entrepreneurial activities contributes to the acquisition of essential skills such as time management, communication, decision-making, and collaboration. The results show that these experiences have a significant impact on preparing students for their future careers and personal development. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,; |
|
dc.subject |
Business creation |
en_US |
dc.subject |
Educational context |
en_US |
dc.subject |
Transversal skills |
en_US |
dc.subject |
Entrepreneurial projects |
en_US |
dc.subject |
Skills acquisition |
en_US |
dc.subject |
Personal development |
en_US |
dc.subject |
Crearea de întreprinderi |
en_US |
dc.subject |
Context educațional |
en_US |
dc.subject |
Competențe transversale |
en_US |
dc.subject |
Proiecte antreprenoriale |
en_US |
dc.subject |
Dobândirea de competențe |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltare personală |
en_US |
dc.title |
Créer pour apprendre: l’impact de la création d’entreprise sur le développement des compétences transversales des élèves |
en_US |
dc.title.alternative |
Crearea pentru învățare: impactul creării de întreprinderi asupra dezvoltării competențelor transdisciplinare ale studenților |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |