REPOZITORIU UPSC

Strategies for Raising Cultural Awareness in English Learning Settings

Show simple item record

dc.contributor.author LAȘCU, Tatiana
dc.date.accessioned 2025-07-10T11:40:30Z
dc.date.available 2025-07-10T11:40:30Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation LAȘCU, Tatiana. Strategies for Raising Cultural Awareness in English Learning Settings. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 96-101. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-261-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7706
dc.description The paper examines the way English language teachers can help students become more culturally aware, which is a crucial part of contemporary language instruction. It is mentioned that in order to communicate successfully in a globalized setting, learners should comprehend and value cultural diversity in addition to linguistic proficiency. The significance of encouraging empathy and tolerance for different cultures is also underlined. By fostering an atmosphere in the classroom that values variety and respect for one another, teachers can help students go through this process. Students can learn not only languages but also they get knowledge about the beliefs, customs, and viewpoints of others. Implementing some relevant strategies in the English classroom helps students become more interculturally competent, which is a crucial ability for getting success in a world that is becoming more culturally interconnected. en_US
dc.description.abstract Lucrarea examinează modul în care profesorii de limba engleză pot ajuta studenții să devină mai conștienți din punct de vedere cultural, ceea ce este o parte semnificativă a predării limbii engleze contemporane. Se menționează că, pentru a comunica cu succes într-un cadru globalizat, cursanții ar trebui să înțeleagă și să aprecieze diversitatea culturală pe lângă competența lingvistică. Se subliniază, de asemenea, semnificația valorificării empatiei și toleranței pentru diferite culturi. Profesorii pot facilita acest proces prin crearea unui mediu de învățare care încurajează respectul reciproc și înțelegerea diversității. Astfel, studenții obțin cunoștințe lingvistice cât și cunoștințe despre credințele, obiceiurile și punctele de vedere ale altora. Implementarea unor strategii relevante la lecția de limba engleză, ajută studenții să devină mai competenți în plan cultural, ceea ce este o abilitate importantă pentru a obține succes într-o lume care devine din ce în ce mai diversă. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.relation.ispartofseries Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,;
dc.subject Strategie en_US
dc.subject Conștiintizare culturală en_US
dc.subject Clasă de limbi en_US
dc.subject Dezvoltare en_US
dc.subject Diversitate en_US
dc.subject Strategy en_US
dc.subject Cultural awareness en_US
dc.subject Language classroom en_US
dc.subject Development en_US
dc.subject Diversity en_US
dc.title Strategies for Raising Cultural Awareness in English Learning Settings en_US
dc.title.alternative Strategii de dezvoltare a conștiinței culturale in contextul studierii limbii engleze en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account