REPOZITORIU UPSC

Interactive techniques for developing speaking skills in multicultural education context

Show simple item record

dc.contributor.author GOLUBOVSCHI, Oxana
dc.date.accessioned 2025-07-10T10:38:28Z
dc.date.available 2025-07-10T10:38:28Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation GOLUBOVSCHI, Oxana. Interactive techniques for developing speaking skills in multicultural education context. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 22-27. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-261-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7695
dc.description Acest articol explorează semnificația tehnicilor interactive în dezvoltarea abilităților de vorbire în contexte educaționale multiculturale. Pe măsură ce sălile de clasă reflectă din ce în ce mai mult diverse medii culturale, promovarea unei comunicări eficiente devine esențială pentru succesul academic și integrarea socială. Articolul discută diverse metode interactive, inclusiv învățarea colaborativă, integrarea tehnologiei, dezbateri, povestiri și jocuri de rol, care încurajează implicarea studenților și conștientizarea culturală. În plus, se abordează provocările potențiale cu care se pot confrunta educatorii, cum ar fi barierele lingvistice și diferitele niveluri de competență. Totodată, sunt propuse sugestii privind amenajarea unor medii educaționale incluzive și ajustarea metodelor de predare pentru a corespunde unei varietăți de nevoi. În concluzie, articolul evidențiază faptul că dezvoltarea competențelor de exprimare orală contribuie nu doar la progresul individual al învățăceilor, ci și la pregătirea acestora pentru a se integra și a reuși într-o societate globalizată. en_US
dc.description.abstract The article investigates the value of interactive strategies in building speaking abilities in multicultural school settings. As classrooms represent a wider range of cultural origins, effective communication becomes increasingly important for academic success and social inclusion. The article explores a variety of interactive strategies for increasing student involvement and cultural understanding, such as collaborative learning, technological integration, debates, storytelling, and role play. Additionally, it covers various problems that educators may face, such as language barriers and varying skill levels. Recommendations for developing inclusive settings and modifying procedures to fit varied needs are also presented. Finally, the paper underlines that improving speaking abilities benefits individual learners while also preparing them to thrive in a globalized society. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.relation.ispartofseries Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,;
dc.subject Interactive techniques en_US
dc.subject Speaking skills en_US
dc.subject Multicultural education en_US
dc.subject Collaborative learning en_US
dc.subject Cultural awareness en_US
dc.subject Communication strategies en_US
dc.subject Tehnici interactive en_US
dc.subject Abilități de vorbire en_US
dc.subject Educație multiculturală en_US
dc.subject Învățare colaborativă en_US
dc.subject Conștientizare culturală en_US
dc.subject Strategii de comunicare en_US
dc.title Interactive techniques for developing speaking skills in multicultural education context en_US
dc.title.alternative Tehnici interactive pentru dezvoltarea abilităților de vorbire în contextul educației multiculturale en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account