dc.contributor.author |
SOLCAN, Angela |
|
dc.contributor.author |
SAVA, Anastasia |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-10T09:38:04Z |
|
dc.date.available |
2025-07-10T09:38:04Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
SOLCAN, Angela şi SAVA, Anastasia. L’investigation en classe de langue – outil de developpement du discours. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 9-15. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-261-5 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7693 |
|
dc.description |
Acest subiect subliniază potențialul semnificativ al activităților de investigare de a transforma învățarea limbilor străine într-un proces mai activ, relevant și eficient pentru dezvoltarea abilităților de comunicare ale cursanților. Prin implicarea în investigații, cursanții nu doar învață limba, ci o și folosesc în mod autentic pentru a explora lumea din jurul lor și pentru a-și exprima propriile idei și perspective. Investigația nu este, așadar, doar o metodă de predare, ci o abordare pedagogică ce transformă dinamica clasei de limbi străine, plasând cursantul în centrul propriului său proces de învățare și pregătindu-l să devină un comunicator eficient și un cetățean implicat. |
en_US |
dc.description.abstract |
These subject highlights the significant potential of investigative activities to transform foreign language learning into a more active, relevant, and effective process for developing learners’ communication skills. By engaging in investigations, learners not only learn the language but also use it authentically to explore the world around them and to express their own ideas and perspectives. Investigation is therefore not simply a teaching method, but a pedagogical approach that transforms the dynamics of the language classroom, placing the learner at the heart of their own learning process and preparing them to become effective communicators and engaged citizens. |
en_US |
dc.language.iso |
fr |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,; |
|
dc.subject |
Discursive strategies |
en_US |
dc.subject |
Critical thinking |
en_US |
dc.subject |
Discourse development |
en_US |
dc.subject |
Learning autonomy |
en_US |
dc.subject |
Text analysis |
en_US |
dc.subject |
Foreign language didactics |
en_US |
dc.subject |
Active learning |
en_US |
dc.subject |
Strategii discursive |
en_US |
dc.subject |
Gândire critică |
en_US |
dc.subject |
Dezvoltarea discursului |
en_US |
dc.subject |
Autonomie a învățării |
en_US |
dc.subject |
Analiza textelor |
en_US |
dc.subject |
Didactica limbii străine |
en_US |
dc.subject |
Învățare activă |
en_US |
dc.title |
L’investigation en classe de langue – outil de developpement du discours |
en_US |
dc.title.alternative |
Investigația în clasa de limbi străine – un instrument pentru dezvoltarea discursului |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |