REPOZITORIU UPSC

L’investigation en classe de langue – outil de developpement du discours

Show simple item record

dc.contributor.author SOLCAN, Angela
dc.contributor.author SAVA, Anastasia
dc.date.accessioned 2025-07-10T09:38:04Z
dc.date.available 2025-07-10T09:38:04Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation SOLCAN, Angela şi SAVA, Anastasia. L’investigation en classe de langue – outil de developpement du discours. În: Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2025, pp. 9-15. ISBN 978-9975-48-261-5 (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-261-5
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7693
dc.description Acest subiect subliniază potențialul semnificativ al activităților de investigare de a transforma învățarea limbilor străine într-un proces mai activ, relevant și eficient pentru dezvoltarea abilităților de comunicare ale cursanților. Prin implicarea în investigații, cursanții nu doar învață limba, ci o și folosesc în mod autentic pentru a explora lumea din jurul lor și pentru a-și exprima propriile idei și perspective. Investigația nu este, așadar, doar o metodă de predare, ci o abordare pedagogică ce transformă dinamica clasei de limbi străine, plasând cursantul în centrul propriului său proces de învățare și pregătindu-l să devină un comunicator eficient și un cetățean implicat. en_US
dc.description.abstract These subject highlights the significant potential of investigative activities to transform foreign language learning into a more active, relevant, and effective process for developing learners’ communication skills. By engaging in investigations, learners not only learn the language but also use it authentically to explore the world around them and to express their own ideas and perspectives. Investigation is therefore not simply a teaching method, but a pedagogical approach that transforms the dynamics of the language classroom, placing the learner at the heart of their own learning process and preparing them to become effective communicators and engaged citizens. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.relation.ispartofseries Abordarea predării integrate a conţinuturilor lingvistice şi nonlingvistice în formarea profesorilor = Approaching the integrated teaching of linguistic and non-linguistic content un teacher education: Conferinţa ştiinţifică naţională cu participare internaţională, 26 noiembrie 2024,;
dc.subject Discursive strategies en_US
dc.subject Critical thinking en_US
dc.subject Discourse development en_US
dc.subject Learning autonomy en_US
dc.subject Text analysis en_US
dc.subject Foreign language didactics en_US
dc.subject Active learning en_US
dc.subject Strategii discursive en_US
dc.subject Gândire critică en_US
dc.subject Dezvoltarea discursului en_US
dc.subject Autonomie a învățării en_US
dc.subject Analiza textelor en_US
dc.subject Didactica limbii străine en_US
dc.subject Învățare activă en_US
dc.title L’investigation en classe de langue – outil de developpement du discours en_US
dc.title.alternative Investigația în clasa de limbi străine – un instrument pentru dezvoltarea discursului en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account