REPOZITORIU UPSC

Metode și tehnici de abordare a predării – învățării – evaluării la disciplina biologie în vederea formării competențelor cheie

Show simple item record

dc.contributor.author UDROIU, Adina Georgiana
dc.date.accessioned 2025-06-30T10:52:48Z
dc.date.available 2025-06-30T10:52:48Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation UDROIU, Adina Georgiana. Metode și tehnici de abordare a predării – învățării – evaluării la disciplina biologie în vederea formării competențelor cheie. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internațională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 12-a, 1-2 martie 2025. Chişinău: CEP UPSC, 2025, vol. 2: Didactica Ştiinţelor Naturii, pp. 145-155. ISBN 978-9975-48-248-6. ISBN 978-9975-48-249-3. (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-245-5
dc.identifier.isbn 978-9975-48-249-3
dc.identifier.isbn 978-9975-48-248-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7683
dc.description The context of today's society implies the achievement of an education focused on the formation of personalities capable of adapting to the constantly changing conditions of everyday life. To this end, the skills necessary for each individual to integrate into society have been defined, following the way in which they can be integrated into the school curriculum and developed within the lifelong learning process. Orienting the educational approach towards training students in the skills necessary to adapt to the constantly changing conditions of life contributes to the achievement of quality education. en_US
dc.description.abstract Contextul societății actuale implică realizarea unei educații centrate pe formarea de personalități capabile de a se adapta la condițiile în continuă schimbare ale vieții cotidiene. În acest scop au fost definite competențele necesare fiecărui individ de a se integra în societate, urmărindu-se modul în care acestea pot fi integrate în programa școlară și dezvoltate în cadrul procesului de învățare pe tot parcursul vieții. Orientarea demersului educațional în sensul formării la elevi a competențelor necesare în scopul adaptării la condițiile vieții mereu în schimbare, contribuie la realizarea unui învățământ de calitate. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Competență en_US
dc.subject Gândire en_US
dc.subject Modele en_US
dc.subject Competence en_US
dc.subject Thinking en_US
dc.subject Model en_US
dc.title Metode și tehnici de abordare a predării – învățării – evaluării la disciplina biologie în vederea formării competențelor cheie en_US
dc.title.alternative Methods and techniques of approaching teaching – learning – evaluation in the discipline of biology in order to train key competences en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account