dc.contributor.author |
UDROIU, Adina Georgiana |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-30T10:52:48Z |
|
dc.date.available |
2025-06-30T10:52:48Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
UDROIU, Adina Georgiana. Metode și tehnici de abordare a predării – învățării – evaluării la disciplina biologie în vederea formării competențelor cheie. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internațională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 12-a, 1-2 martie 2025. Chişinău: CEP UPSC, 2025, vol. 2: Didactica Ştiinţelor Naturii, pp. 145-155. ISBN 978-9975-48-248-6. ISBN 978-9975-48-249-3. (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-245-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-249-3 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-248-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7683 |
|
dc.description |
The context of today's society implies the achievement of an education focused on the formation of personalities capable of adapting to the constantly changing conditions of everyday life. To this end, the skills necessary for each individual to integrate into society have been defined, following the way in which they can be integrated into the school curriculum and developed within the lifelong learning process. Orienting the educational approach towards training students in the skills necessary to adapt to the constantly changing conditions of life contributes to the achievement of quality education. |
en_US |
dc.description.abstract |
Contextul societății actuale implică realizarea unei educații centrate pe formarea de personalități capabile de a se adapta la condițiile în continuă schimbare ale vieții cotidiene. În acest scop au fost definite competențele necesare fiecărui individ de a se integra în societate, urmărindu-se modul în care acestea pot fi integrate în programa școlară și dezvoltate în cadrul procesului de învățare pe tot parcursul vieții. Orientarea demersului educațional în sensul formării la elevi a competențelor necesare în scopul adaptării la condițiile vieții mereu în schimbare, contribuie la realizarea unui învățământ de calitate. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Competență |
en_US |
dc.subject |
Gândire |
en_US |
dc.subject |
Modele |
en_US |
dc.subject |
Competence |
en_US |
dc.subject |
Thinking |
en_US |
dc.subject |
Model |
en_US |
dc.title |
Metode și tehnici de abordare a predării – învățării – evaluării la disciplina biologie în vederea formării competențelor cheie |
en_US |
dc.title.alternative |
Methods and techniques of approaching teaching – learning – evaluation in the discipline of biology in order to train key competences |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |