REPOZITORIU UPSC

Predarea tip STE(A)M la clasa pregătitoare - utilitate, necesitate, model de lecție

Show simple item record

dc.contributor.author FLORESCU, Maria Mihaela
dc.date.accessioned 2025-06-30T08:58:43Z
dc.date.available 2025-06-30T08:58:43Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation FLORESCU, Maria Mihaela. Predarea tip STE(A)M la clasa pregătitoare - utilitate, necesitate, model de lecție. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internațională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 12-a, 1-2 martie 2025. Chişinău: CEP UPSC, 2025, vol. 2: Didactica Ştiinţelor Naturii, pp. 107-114. ISBN 978-9975-48-248-6. ISBN 978-9975-48-249-3. (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-245-5
dc.identifier.isbn 978-9975-48-249-3
dc.identifier.isbn 978-9975-48-248-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7678
dc.description STE(A)M (Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics) este o abordare educațională inovatoare care încurajează învățarea integrată și a devenit din ce în ce mai populară în ultimele decenii. Această metodă încurajează gândirea critică și creativitatea, facilitând înțelegerea lumii materiale într-un mod natural. Aplicarea sa, în special în învățământul primar, joacă un rol crucial astăzi, deoarece profesorii caută metode noi, iar elevii necesită diverse experiențe de învățare. Educația STE(A)M se concentrează pe combinarea disciplinelor științifice și artistice pentru a ajuta studenții să dezvolte o înțelegere cuprinzătoare a conceptelor. Activitățile STE(A)M îi învață pe copii cum să colaboreze, să abordeze provocările și să-și dezlănțuie creativitatea. În cele ce urmează, voi sublinia structura unei lecții STE(A)M pe care am susținut-o în noiembrie 2024, având ca scop îmbunătățirea înțelegerii de către elevi a lumii materiale. en_US
dc.description.abstract STE(A)M (Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics) is an innovative educational approach that encourages integrated learning and has become increasingly popular in recent decades. This method fosters critical thinking and creativity, making it easier to grasp the material world in a natural way. Its application, particularly in primary education, plays a crucial role today, as teachers seek new methods and students require diverse learning experiences. STE(A)M education focuses on combining scientific and artistic subjects to help students build a comprehensive understanding of concepts. STE(A)M activities teach children how to collaborate, tackle challenges, and unleash their creativity. In the following, I will outline the structure of a STE(A)M lesson I conducted in November 2024, aimed at enhancing students' comprehension of the material world en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject STEAM education en_US
dc.subject Interdisciplinarity en_US
dc.subject Project based learning en_US
dc.subject Critical thinking en_US
dc.subject Innovation in education en_US
dc.subject Educație STEAM en_US
dc.subject Interdisciplinaritate en_US
dc.subject Învățare bazată pe proiecte en_US
dc.subject Gândire critică en_US
dc.subject Inovație în educație en_US
dc.title Predarea tip STE(A)M la clasa pregătitoare - utilitate, necesitate, model de lecție en_US
dc.title.alternative STE(A)M type teaching in the preparatory class – usefulness, need, lesson model en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account