dc.contributor.author |
FLORESCU, Maria Mihaela |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-30T08:58:43Z |
|
dc.date.available |
2025-06-30T08:58:43Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
FLORESCU, Maria Mihaela. Predarea tip STE(A)M la clasa pregătitoare - utilitate, necesitate, model de lecție. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internațională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 12-a, 1-2 martie 2025. Chişinău: CEP UPSC, 2025, vol. 2: Didactica Ştiinţelor Naturii, pp. 107-114. ISBN 978-9975-48-248-6. ISBN 978-9975-48-249-3. (PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-245-5 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-249-3 |
|
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-248-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7678 |
|
dc.description |
STE(A)M (Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics) este o abordare educațională inovatoare care încurajează învățarea integrată și a devenit din ce în ce mai populară în ultimele decenii. Această metodă încurajează gândirea critică și creativitatea, facilitând înțelegerea lumii materiale într-un mod natural. Aplicarea sa, în special în învățământul primar, joacă un rol crucial astăzi, deoarece profesorii caută metode noi, iar elevii necesită diverse experiențe de învățare. Educația STE(A)M se concentrează pe combinarea disciplinelor științifice și artistice pentru a ajuta studenții să dezvolte o înțelegere cuprinzătoare a conceptelor. Activitățile STE(A)M îi învață pe copii cum să colaboreze, să abordeze provocările și să-și dezlănțuie creativitatea. În cele ce urmează, voi sublinia structura unei lecții STE(A)M pe care am susținut-o în noiembrie 2024, având ca scop îmbunătățirea înțelegerii de către elevi a lumii materiale. |
en_US |
dc.description.abstract |
STE(A)M (Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics) is an innovative educational approach that encourages integrated learning and has become increasingly popular in recent decades. This method fosters critical thinking and creativity, making it easier to grasp the material world in a natural way. Its application, particularly in primary education, plays a crucial role today, as teachers seek new methods and students require diverse learning experiences. STE(A)M education focuses on combining scientific and artistic subjects to help students build a comprehensive understanding of concepts. STE(A)M activities teach children how to collaborate, tackle challenges, and unleash their creativity. In the following, I will outline the structure of a STE(A)M lesson I conducted in November 2024, aimed at enhancing students' comprehension of the material world |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
STEAM education |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinarity |
en_US |
dc.subject |
Project based learning |
en_US |
dc.subject |
Critical thinking |
en_US |
dc.subject |
Innovation in education |
en_US |
dc.subject |
Educație STEAM |
en_US |
dc.subject |
Interdisciplinaritate |
en_US |
dc.subject |
Învățare bazată pe proiecte |
en_US |
dc.subject |
Gândire critică |
en_US |
dc.subject |
Inovație în educație |
en_US |
dc.title |
Predarea tip STE(A)M la clasa pregătitoare - utilitate, necesitate, model de lecție |
en_US |
dc.title.alternative |
STE(A)M type teaching in the preparatory class – usefulness, need, lesson model |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |