REPOZITORIU UPSC

Propunere de utilizare a lecțiilor de studiu cu profesorii de chimie

Show simple item record

dc.contributor.author DA PAZ SANTOS, Éverton
dc.contributor.author DOS SANTOS Junior, João Batista
dc.date.accessioned 2025-06-26T09:58:31Z
dc.date.available 2025-06-26T09:58:31Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation DA PAZ SANTOS, Éverton și DOS SANTOS Junior, João Batista. Propunere de utilizare a lecțiilor de studiu cu profesorii de chimie. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internațională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 12-a, 1-2 martie 2025. Chişinău: CEP UPSC, 2025, vol. 2: Didactica Ştiinţelor Naturii, pp. 31-37. ISBN 978-9975-48-248-6. ISBN 978-9975-48-249-3. (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-245-5
dc.identifier.isbn 978-9975-48-249-3
dc.identifier.isbn 978-9975-48-248-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7667
dc.description Lucrarea își propune să prezinte o propunere didactică bazată pe metodologia Classroom Study, care să fie lucrată cu profesori de chimie de diferite niveluri de învățământ. Studiul lecției, care a fost folosit ca strategie în formarea profesorilor în diferite țări, se remarcă în predarea matematicii bazate pe rezolvarea problemelor. În acest sens, articolul urmărește să adapteze etapele procesului de studiu la clasă, în vederea formării și dezvoltării profesionale a cadrelor didactice de chimie, pentru a trezi interesul și participarea acestora în grupuri colaborative și participative, ceea ce minimizează viziunea muncii didactice solitare, în plus, se așteaptă o producție semnificativă a aplicării acestei propuneri, la cursuri de chimie cu un spectru de posibilități de conținut în domeniu. en_US
dc.description.abstract The work aims to present a didactic proposal based on the methodology of the Classroom Study, to be worked with chemistry teachers at different levels of education. The Lesson Study, which has been used as a strategy in teacher training in different countries, has a prominence in the teaching of Mathematics based on problem solving. In this sense, the article seeks to adapt the stages of the Class Study process, with a look at and for the training and professional development of Chemistry teachers, in order to arouse their interest and participation in collaborative and participatory groups, which minimizes the view of the solitary teaching work, in addition, a significant production of the application of this proposal is expected, in Chemistry classes with a spectrum of possibilities of content in the area. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Teacher training en_US
dc.subject Teaching of chemistry en_US
dc.subject Lesson study en_US
dc.subject Class study en_US
dc.subject Formarea profesorilor en_US
dc.subject Predarea chimiei en_US
dc.subject Studiu de lecție en_US
dc.subject Studiu de clasă en_US
dc.title Propunere de utilizare a lecțiilor de studiu cu profesorii de chimie en_US
dc.title.alternative Proposal for the use of lesson study with chemistry teachers en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account