REPOZITORIU UPSC

Creșterea achizițiilor matematice la elevii de gimnaziu prin itemi personalizați

Show simple item record

dc.contributor.author BRĂNOAEA, Gabriela Cristina
dc.date.accessioned 2025-06-26T09:22:14Z
dc.date.available 2025-06-26T09:22:14Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation BRĂNOAEA, Gabriela Cristina. Creșterea achizițiilor matematice la elevii de gimnaziu prin itemi personalizați. În: Conferinţa ştiinţifico-practică internațională „Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă”, Ediţia a 12-a, 1-2 martie 2025. Chişinău: CEP UPSC, 2025, vol. 2: Didactica Ştiinţelor Naturii, pp. 19-23. ISBN 978-9975-48-248-6. ISBN 978-9975-48-249-3. (PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-245-5
dc.identifier.isbn 978-9975-48-249-3
dc.identifier.isbn 978-9975-48-248-6
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7665
dc.description This study investigates the use of personalized items to enhance middle school mathematics education. The objective is to improve student performance by promoting self-learning, self-assessment, and critical thinking. A mixed-method approach was employed, integrating personalized tasks into Moodle for automatic generation, adaptation, and real-time feedback. Results show that personalized items reduce teachers' workload, allowing more time for teaching. Students became more engaged and motivated, with improved understanding and performance. The findings suggest that personalized items create an efficient and individualized learning environment, addressing challenges in mathematics education. en_US
dc.description.abstract Acest studiu investighează utilizarea itemilor personalizați pentru a îmbunătăți educația matematică în școala gimnazială. Obiectivul este de a spori performanța elevilor prin promovarea autoînvățării, autoevaluării și gândirii critice. A fost adoptată o abordare bazată pe metode mixte, integrând sarcini personalizate în platforma Moodle, facilitând generarea automată, adaptarea și feedback-ul în timp real. Rezultatele indică faptul că itemii personalizați reduc încărcătura de muncă a profesorilor, oferindu-le mai mult timp pentru instruire. Elevii s-au arătat mai implicați și motivați, manifestând o înțelegere și performanță îmbunătățite. Rezultatele sugerează că itemii personalizați contribuie la crearea unui mediu de învățare eficient și individualizat, abordând provocările întâmpinate în educația matematică. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Achiziții matematice en_US
dc.subject Sarcină personalizată en_US
dc.subject Autoevaluare en_US
dc.subject Autocorectare en_US
dc.subject Feedback personalizat en_US
dc.subject Mathematical purchases en_US
dc.subject Personalized item en_US
dc.subject Self-assessment en_US
dc.subject Autocorrect en_US
dc.subject Personalized feedback en_US
dc.title Creșterea achizițiilor matematice la elevii de gimnaziu prin itemi personalizați en_US
dc.title.alternative Increasing mathematical acquisitions in high school students through personalized items en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account