Abstract:
Acest studiu investighează utilizarea itemilor personalizați pentru a îmbunătăți educația matematică în școala gimnazială. Obiectivul este de a spori performanța elevilor prin promovarea autoînvățării, autoevaluării și gândirii critice. A fost adoptată o abordare bazată pe metode mixte, integrând sarcini personalizate în platforma Moodle, facilitând generarea automată, adaptarea și feedback-ul în timp real. Rezultatele indică faptul că itemii personalizați reduc încărcătura de muncă a profesorilor, oferindu-le mai mult timp pentru instruire. Elevii s-au arătat mai implicați și motivați, manifestând o înțelegere și performanță îmbunătățite. Rezultatele sugerează că itemii personalizați contribuie la crearea unui mediu de învățare eficient și individualizat, abordând provocările întâmpinate în educația matematică.
Description:
This study investigates the use of personalized items to enhance middle school mathematics education. The objective is to improve student performance by promoting self-learning, self-assessment, and critical thinking. A mixed-method approach was employed, integrating personalized tasks into Moodle for automatic generation, adaptation, and real-time feedback. Results show that personalized items reduce teachers' workload, allowing more time for teaching. Students became more engaged and motivated, with improved understanding and performance. The findings suggest that personalized items create an efficient and individualized learning environment, addressing challenges in mathematics education.