REPOZITORIU UPSC

Îmbunătățirea calității vieții copilului cu CES prin intervenții specifice psihologiei speciale

Show simple item record

dc.contributor.author ANCULETE, Ștefania Letiția
dc.date.accessioned 2025-06-14T06:46:15Z
dc.date.available 2025-06-14T06:46:15Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation ANCULETE, Ștefania Letiția. Îmbunătățirea calității vieții copilului cu CES prin intervenții specifice psihologiei speciale. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 576-580. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-197-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7549
dc.description Creșterea calității vieții copilului cu cerințe educaționale speciale (CES) prin strategii care să dezvolte potențialul acestuia și care să-i crească capacitatea de adaptabilitate în mediul social și școlar apelând la psihologia specială, constituie în prezent un subiect de maxim interes pentru dezvoltarea unei societăți sănătoase, care are la bază principii umaniste. Incluziunea este de asemenea un element esențial în dezvoltarea abilităților copiilor cu CES deoarece o multitudine de abilități se pot dezvolta în mediul de socializare (în grupuri de grădiniță, școală, de prieteni, grupuri de activități extrașcolare, etc.). en_US
dc.description.abstract Increasing the quality of life of children with special educational needs (SEN) through strategies that develop their potential and increase their adaptability in the social and school environment by instrumentality of special psychology, is currently a subject of maximum interest for the development of a healthy society, which is based humanistic principles. Inclusion is also an essential element in the development of the skills of children with CES because a multitude of skills can be developed in the social environment (in kindergarten, school, friend groups, extracurricular activity groups, etc.). en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Special psychology en_US
dc.subject Special education en_US
dc.subject Inclusion en_US
dc.subject Special educational needs (SEN) en_US
dc.subject Stuttering en_US
dc.subject School integration en_US
dc.subject Psihologia specială en_US
dc.subject Educația specială en_US
dc.subject Incluziune en_US
dc.subject Cerințe educaționale speciale (CES) en_US
dc.subject Balbism en_US
dc.subject Integrare școlară en_US
dc.title Îmbunătățirea calității vieții copilului cu CES prin intervenții specifice psihologiei speciale en_US
dc.title.alternative Improving the quality of life of the child with special education needs (SEN) through special psychological interventions en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    8-9 noiembrie, [2024, Chişinău]

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account