REPOZITORIU UPSC

Meanings and implications of logarithmics in speech therapy

Show simple item record

dc.contributor.author OLĂRESCU, Valentina
dc.contributor.author PONOMARI, Dorina
dc.date.accessioned 2025-06-14T06:13:11Z
dc.date.available 2025-06-14T06:13:11Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation OLĂRESCU, Valentina şi PONOMARI, Dorina. Meanings and implications of logarithmics in speech therapy. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 527-533. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-197-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7542
dc.description The article has a theoretical connotation, resulting from the vague knowledge and insufficient practical application of logopedic rhythms - - logorithmics. General attributes are revealed, relating to purpose, objectives, principles, methods and particularities; the developmental impact of performing logarithmics is explained: to educate the sense of rhythm, the ability to perceive rhythmic expressiveness in music, movements and speech; to perceive musical images and the ability to move rhythmically; to form positive character traits; to harmonize the emotional state. Educational methods and techniques in speech therapy rhythms ensure the intensity of sensory perception and motor sensations, help the subject to understand the proposed task and consciously perform the motor exercises, facilitate the concrete verification of the correctness of the movement performed based on their own kinesthetic sensations. en_US
dc.description.abstract Articolul are conotație teoretică, reieșind din vaga cunoaștere și insuficienta aplicație practică a ritmicii logopedice - logoritmicii. Sunt dezvăluite atributele generale, referitoare la scop, obiective, principii, metode și particularități; se explică impactul dezvoltativ al realizării logoritmicii: de a educa simțul ritmului, a capacității de a sesiza expresivitatea ritmică în muzică, mișcări și vorbire; de a percepe imaginile muzicale și a abilității de a se mișca ritmic; de a forma trăsături pozitive de caracter; de a armoniza starea emoțională. Metodele și tehnicile educaționale în ritmica logopedică asigură intensitatea percepției senzoriale și a senzațiilor motorice, ajută subiectul să înțeleagă sarcina propusă și să realizeze în mod conștient exercițiile motorii, facilitează verificarea concretă a corectitudinii mișcării efectuate în baza propriilor senzații kinestezice. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Ritmica logopedică en_US
dc.subject Terapie activă en_US
dc.subject Principiile ritmicii logopedice en_US
dc.subject Metodele ritmicii logopedice en_US
dc.title Meanings and implications of logarithmics in speech therapy en_US
dc.title.alternative Sensuri și implicații ale ritmicii logopedice în terapia logopedică en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    8-9 noiembrie, [2024, Chişinău]

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account