REPOZITORIU UPSC

Chestionar de opinie privind rolul consilierii școlare și vocaționale a elevilor cu cerințe educative speciale

Show simple item record

dc.contributor.author DIȚĂ, Iris Ionelia
dc.date.accessioned 2025-06-14T06:02:21Z
dc.date.available 2025-06-14T06:02:21Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation DIȚĂ, Iris Ionelia. Chestionar de opinie privind rolul consilierii școlare și vocaționale a elevilor cu cerințe educative speciale. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 509-515. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-197-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7539
dc.description Chestionarul se adresează părinților elevilor cu dizabilități și respectiv CES din ciclul gimnazial (clasele VIII, IX), inclusiv cu învățământ la domiciliu și din învățământul profesional tehnic, inclusiv proaspeți absolvenți ai școlilor profesionale. Acest chestionar urmărește să contribuie la analizarea și interpretarea cantitativă și calitativă a percepțiilor și opiniilor părinților privind rolul consilierii școlare și vocaționale a elevilor cu CES, în sprijinul integrării. Asigurarea serviciilor de asistență psihopedagogică presupune raportarea permanentă la nevoile beneficiarilor. Vă rog să aveți amabilitatea de a răspunde la următoarele întrebări, răspunsurile dumneavoastră sunt strict confidențiale, urmând a fi utilizate doar în scopuri de analiză, în partea de cercetare a tezei de doctorat, susținută în cadrul UNIVERSITĂȚII PEDAGOGICE DE STAT „ION CREANGĂ” DIN CHIȘINĂU, CONSILIUL ȘTIINȚIFIC PENTRU STUDII UNIVERSITARE DE DOCTORAT, ȘCOALA DOCTORALĂ „ȘTIINȚE ALE EDUCAȚIEI”. en_US
dc.description.abstract The questionnaire is addressed to the parents of students with disabilities and respectively CES in the secondary school cycle (classes VIII, IX), including home schooling and vocational technical education, including recent graduates of vocational schools. This questionnaire aims to contribute to the quantitative and qualitative analysis and interpretation of parents' perceptions and opinions regarding the role of school and vocational counseling of students with CES, in support of integration. The provision of psycho pedagogical assistance services requires permanent reporting to the needs of the beneficiaries. Please be kind enough to answer the following questions, your answers are strictly confidential, to be used only for analysis purposes, in the research part of the doctoral thesis, supported within the STATE PEDAGOGICAL UNIVERSITY "ION CREANGĂ" IN CHIȘINAU , SCIENTIFIC COUNCIL FOR STUDIES DOCTORAL UNIVERSITY, DOCTORAL SCHOOL "SCIENCES OF EDUCATION". en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Special education en_US
dc.subject School and vocational counseling en_US
dc.subject Special educational requirements en_US
dc.subject Învățământ special en_US
dc.subject Consiliere școlară și vocațională en_US
dc.subject Cerințe educaționale speciale en_US
dc.title Chestionar de opinie privind rolul consilierii școlare și vocaționale a elevilor cu cerințe educative speciale en_US
dc.title.alternative Opinion questionnaire regarding the role of school and vocational counseling for students with special educational requirements en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    8-9 noiembrie, [2024, Chişinău]

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account