REPOZITORIU UPSC

Modele teoretice ale autoeducației pentru afirmarea succesului social la adolescenți

Show simple item record

dc.contributor.author TĂNĂSESCU, Elena
dc.date.accessioned 2025-06-14T04:01:40Z
dc.date.available 2025-06-14T04:01:40Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation TĂNĂSESCU, Elena. Modele teoretice ale autoeducației pentru afirmarea succesului social la adolescenți. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 452-458. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-197-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7530
dc.description Through this work we want to outline some aspects related to self-education, achieving the following objectives: identifying the guidelines in defining the concept of self-education, reviewing and analyzing the classification of theoretical models of self-education and how they influence the affirmation of social success in adolescents. Self-education represents a process of awareness of the need to develop one's own personality, to capitalize on the creative potential through an additional effort aimed at completing the register of positive personality qualities. en_US
dc.description.abstract Prin lucrarea de faţă ne dorim să creionăm câteva aspecte ce ţin de autoeducaţiei, atingând următoarele obiective: identificarea liniilor directoare în definirea conceptului de autoeducaţie, recenzarea și analiza clasificării modelelor teoretice ale autoeducaței și modul cum acestea influențează afirmarea succesului social la adolescenți. Autoeducaţia reprezintă un proces de conştientizare a necesităţii de a dezvolta propria personalitate, de a valorifica potenţialul creator printr-un efort suplimentar orientat spre întregirea registrului de calităţi pozitive ale personalităţii. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Autoeducație en_US
dc.subject Modele teoretice en_US
dc.subject Adolescenți en_US
dc.subject Succes social en_US
dc.subject Self-education en_US
dc.subject Theoretical models en_US
dc.subject Adolescents en_US
dc.subject Social success en_US
dc.title Modele teoretice ale autoeducației pentru afirmarea succesului social la adolescenți en_US
dc.title.alternative Theoretical models of self-education for the affirmation of social success in adolescents en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    8-9 noiembrie, [2024, Chişinău]

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account