dc.contributor.author |
TĂNĂSESCU, Elena |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-14T04:01:40Z |
|
dc.date.available |
2025-06-14T04:01:40Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
TĂNĂSESCU, Elena. Modele teoretice ale autoeducației pentru afirmarea succesului social la adolescenți. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 452-458. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-197-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7530 |
|
dc.description |
Through this work we want to outline some aspects related to self-education, achieving the following objectives: identifying the guidelines in defining the concept of self-education, reviewing and analyzing the classification of theoretical models of self-education and how they influence the affirmation of social success in adolescents. Self-education represents a process of awareness of the need to develop one's own personality, to capitalize on the creative potential through an additional effort aimed at completing the register of positive personality qualities. |
en_US |
dc.description.abstract |
Prin lucrarea de faţă ne dorim să creionăm câteva aspecte ce ţin de autoeducaţiei, atingând următoarele obiective: identificarea liniilor directoare în definirea conceptului de autoeducaţie, recenzarea și analiza clasificării modelelor teoretice ale autoeducaței și modul cum acestea influențează afirmarea succesului social la adolescenți. Autoeducaţia reprezintă un proces de conştientizare a necesităţii de a dezvolta propria personalitate, de a valorifica potenţialul creator printr-un efort suplimentar orientat spre întregirea registrului de calităţi pozitive ale personalităţii. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Autoeducație |
en_US |
dc.subject |
Modele teoretice |
en_US |
dc.subject |
Adolescenți |
en_US |
dc.subject |
Succes social |
en_US |
dc.subject |
Self-education |
en_US |
dc.subject |
Theoretical models |
en_US |
dc.subject |
Adolescents |
en_US |
dc.subject |
Social success |
en_US |
dc.title |
Modele teoretice ale autoeducației pentru afirmarea succesului social la adolescenți |
en_US |
dc.title.alternative |
Theoretical models of self-education for the affirmation of social success in adolescents |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |