REPOZITORIU UPSC

Caracteristicile mediului reflexiv de învățare în învățământul superior

Show simple item record

dc.contributor.author RUSOV, Veronica
dc.date.accessioned 2025-06-14T03:58:38Z
dc.date.available 2025-06-14T03:58:38Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation RUSOV, Veronica. Caracteristicile mediului reflexiv de învățare în învățământul superior. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 444-451. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-197-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7529
dc.description În învățământul superior, mediul reflexiv capătă o semnificație aparte, deoarece susține tranziția de la învățarea ghidată, specifică nivelurilor educaționale inferioare, la învățarea autonomă și interdisciplinară, necesară unei cariere de succes. Articolul analizează principalele caracteristici ale mediului reflexiv de învățare în învățământul superior, oferind atât un cadru teoretic, cât și exemple practice de aplicare. Obiectivul este de a încuraja integrarea strategiilor reflexive în curriculum, promovând astfel învățarea pe tot parcursul vieții și adaptabilitatea studenților la un mediu global dinamic. en_US
dc.description.abstract In the context of higher education, the reflective learning environment holds particular significance, as it facilitates the transition from a guided learning model, characteristic of pre-university education, to autonomous and interdisciplinary learning, essential for a successful career. This article examines the defining features of the reflective learning environment in higher education, offering both a solid theoretical foundation and relevant practical examples. The primary goal is to support the integration of reflective strategies into the curriculum, thereby fostering lifelong learning and enhancing students’ ability to adapt to the challenges of an ever-changing global environment. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Reflective learning en_US
dc.subject Reflective environment en_US
dc.subject Higher education en_US
dc.subject Student-centered education en_US
dc.subject Învățare reflexivă en_US
dc.subject Mediu reflexiv en_US
dc.subject Învățământ superior en_US
dc.subject Învățământ centrat pe student en_US
dc.title Caracteristicile mediului reflexiv de învățare în învățământul superior en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    8-9 noiembrie, [2024, Chişinău]

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account