dc.contributor.author |
RUSOV, Veronica |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-14T03:58:38Z |
|
dc.date.available |
2025-06-14T03:58:38Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
RUSOV, Veronica. Caracteristicile mediului reflexiv de învățare în învățământul superior. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 444-451. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-197-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7529 |
|
dc.description |
În învățământul superior, mediul reflexiv capătă o semnificație aparte, deoarece susține tranziția de la învățarea ghidată, specifică nivelurilor educaționale inferioare, la învățarea autonomă și interdisciplinară, necesară unei cariere de succes. Articolul analizează principalele caracteristici ale mediului reflexiv de învățare în învățământul superior, oferind atât un cadru teoretic, cât și exemple practice de aplicare. Obiectivul este de a încuraja integrarea strategiilor reflexive în curriculum, promovând astfel învățarea pe tot parcursul vieții și adaptabilitatea studenților la un mediu global dinamic. |
en_US |
dc.description.abstract |
In the context of higher education, the reflective learning environment holds particular significance, as it facilitates the transition from a guided learning model, characteristic of pre-university education, to autonomous and interdisciplinary learning, essential for a successful career. This article examines the defining features of the reflective learning environment in higher education, offering both a solid theoretical foundation and relevant practical examples. The primary goal is to support the integration of reflective strategies into the curriculum, thereby fostering lifelong learning and enhancing students’ ability to adapt to the challenges of an ever-changing global environment. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Reflective learning |
en_US |
dc.subject |
Reflective environment |
en_US |
dc.subject |
Higher education |
en_US |
dc.subject |
Student-centered education |
en_US |
dc.subject |
Învățare reflexivă |
en_US |
dc.subject |
Mediu reflexiv |
en_US |
dc.subject |
Învățământ superior |
en_US |
dc.subject |
Învățământ centrat pe student |
en_US |
dc.title |
Caracteristicile mediului reflexiv de învățare în învățământul superior |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |