dc.contributor.author |
CAZACU, Natalia |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-14T03:03:09Z |
|
dc.date.available |
2025-06-14T03:03:09Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
CAZACU, Natalia. Caracteristicile mediului de învățare în contextul disciplinării emoționale a elevilor claselor primare. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 373-381. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-197-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7518 |
|
dc.description |
Articolul explorează caracteristicile mediului de învățare din perspectiva disciplinării emoționale, analizând modul în care strategiile educaționale influențează atât comportamentele elevilor, cât și climatul clasei. Printr-o abordare multidisciplinară, artiolul își propune să evidențieze elementele-cheie ale unui mediu educațional favorabil, care sprijină dezvoltarea armonioasă a elevilor și promovează o disciplină bazată pe respect, comunicare și înțelegere. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article explores the characteristics of the learning environment from the perspective of emotional discipline, analyzing how educational strategies influence both student behaviors and the classroom climate. Through a multidisciplinary approach, the study aims to highlight the key elements of a supportive educational environment that fosters the harmonious development of students and promotes discipline based on respect, communication, and understanding. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Learning environment |
en_US |
dc.subject |
Emotional discipline |
en_US |
dc.subject |
Mediul de învățare |
en_US |
dc.subject |
Disciplinare emoțională |
en_US |
dc.title |
Caracteristicile mediului de învățare în contextul disciplinării emoționale a elevilor claselor primare |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |