REPOZITORIU UPSC

Methodological dimensions of university teacher training for teaching english lexis

Show simple item record

dc.contributor.author BUCUCI, Olesea
dc.date.accessioned 2025-06-14T03:00:39Z
dc.date.available 2025-06-14T03:00:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation BUCUCI, Olesea. Methodological dimensions of university teacher training for teaching english lexis. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 367-372. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-197-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7517
dc.description Învățații și oamenii înțelepți din orice eră au încercat să sublinieze faptul că mintea umană este un instrument incredibil și, ca orice alt sistem biologic, trebuie întotdeauna hrănită. Ideea care stă la baza acestui concept, pe care o numesc „alimentare”, a fost un factor definitoriu pentru faptul că noi, ca specii umane, am fost capabili să observăm mediul înconjurător, să-l analizăm și, cel mai important, să transmitem informații critice pentru supraviețuire și înțelepciune celor care vin după noi, asigurându-ne că sunt suficient de capabili să pună în practică abilitățile dobândite, repetând astfel ciclul. De la vremurile antice până în era noastră, de la învățarea istoriei până la învățarea inteligenței artificiale, scopul și motivul transmiterii cunoștințelor rămân aceleași. În această lucrare, accentul meu este îndreptat către dimensiunile metodologice ale formării cadrelor didactice universitare pentru predarea limbii engleze ca limbă străină. en_US
dc.description.abstract Scholars and wise people from any era have been trying to empower the fact that the human mind is an incredible tool and, like any other biological system, it should be always fed. The idea that lies beneath the surface, which I call “feeding” has been shaping the fact that we, as human species were able to observe our surroundings, analyze them, and most importantly, transmit critical survival information and wisdom to the newcomers and making sure that they are able enough to implement the newly learnt skills, repeating the cycle. From ancient times to our era, from teaching history to teaching AI, the point and the reason of passing on the knowledge, still stand. In this paper, my focus is shifted towards methodological dimensions of university teacher training for teaching English as a foreign language. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Methоdolоgical dimensions en_US
dc.subject Tool en_US
dc.subject Authentic communication en_US
dc.subject Teacher training en_US
dc.subject Problem-based learning en_US
dc.subject English Language Teaching en_US
dc.subject Dimensiuni metodologice en_US
dc.subject Instrument en_US
dc.subject Comunicare autentică en_US
dc.subject Formare profesională a cadrelor didactice en_US
dc.subject Învățare bazată pe probleme en_US
dc.subject Predarea limbii engleze en_US
dc.title Methodological dimensions of university teacher training for teaching english lexis en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    8-9 noiembrie, [2024, Chişinău]

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account