dc.contributor.author |
ARGHIROIU, Claudia Daniela |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-14T02:49:12Z |
|
dc.date.available |
2025-06-14T02:49:12Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
ARGHIROIU, Claudia Daniela. Configurații științifice ale pedagogiei existenței în contemporanitate. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 345-352. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-197-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7514 |
|
dc.description |
The article represents a theoretical study regarding the approach to the implications of pedagogy as a science, in the present. The study elucidates the explanation of the basic aspects of pedagogy as a science, outlining the priorities of its implication in the contemporary period. |
en_US |
dc.description.abstract |
Articolul reprezintă un studiu teoretic cu privire la abordarea implicaţiilor pedagogiei ca știință, în contemporanitate. Studiul elucidează explicarea aspectelor de bază ale pedagogie ca știință, conturând priorităţile implicației acesteia în perioada contemporană. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Pedagogie |
en_US |
dc.subject |
Știință |
en_US |
dc.subject |
Contemporanitate |
en_US |
dc.subject |
Pedagogy |
en_US |
dc.subject |
Science |
en_US |
dc.subject |
Contemporaneity |
en_US |
dc.title |
Configurații științifice ale pedagogiei existenței în contemporanitate |
en_US |
dc.title.alternative |
Scientific configurations of contemporary existence pedagogy |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |