REPOZITORIU UPSC

Configurații științifice ale pedagogiei existenței în contemporanitate

Show simple item record

dc.contributor.author ARGHIROIU, Claudia Daniela
dc.date.accessioned 2025-06-14T02:49:12Z
dc.date.available 2025-06-14T02:49:12Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation ARGHIROIU, Claudia Daniela. Configurații științifice ale pedagogiei existenței în contemporanitate. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 345-352. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-197-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7514
dc.description The article represents a theoretical study regarding the approach to the implications of pedagogy as a science, in the present. The study elucidates the explanation of the basic aspects of pedagogy as a science, outlining the priorities of its implication in the contemporary period. en_US
dc.description.abstract Articolul reprezintă un studiu teoretic cu privire la abordarea implicaţiilor pedagogiei ca știință, în contemporanitate. Studiul elucidează explicarea aspectelor de bază ale pedagogie ca știință, conturând priorităţile implicației acesteia în perioada contemporană. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Pedagogie en_US
dc.subject Știință en_US
dc.subject Contemporanitate en_US
dc.subject Pedagogy en_US
dc.subject Science en_US
dc.subject Contemporaneity en_US
dc.title Configurații științifice ale pedagogiei existenței în contemporanitate en_US
dc.title.alternative Scientific configurations of contemporary existence pedagogy en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    8-9 noiembrie, [2024, Chişinău]

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account