REPOZITORIU UPSC

Considerente metodologice de cercetare a dezvoltării competenței de dialogare într-o limbă străină la elevii din gimnaziu prin utilizarea instrumentelor digitale

Show simple item record

dc.contributor.author POPAN-MIHALCA, Viorica
dc.date.accessioned 2025-06-10T02:34:08Z
dc.date.available 2025-06-10T02:34:08Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation POPAN-MIHALCA, Viorica. Considerente metodologice de cercetare a dezvoltării competenței de dialogare într-o limbă străină la elevii din gimnaziu prin utilizarea instrumentelor digitale. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 291-295. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-197-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7498
dc.description This article provides a synthesis of specialist research on the development of dialogue competence in a foreign language in middle school students through the use of digital tools. The study analyzes the main methodologies applied in previous research, highlighting the positive impact of technology in improving oral communication skills. Various digital tools such as educational platforms, chat applications and interactive resources that have been successfully implemented in language learning are discussed. The article summarizes the relevant findings and suggests good practices for the integration of these technologies in secondary language teaching, thus providing an updated methodological framework for future research. en_US
dc.description.abstract Acest articol oferă o sinteză a cercetărilor de specialitate privind dezvoltarea competenței de dialogare într-o limbă străină la elevii de gimnaziu prin utilizarea instrumentelor digitale. Studiul analizează principalele metodologii aplicate în cercetările anterioare, evidențiind impactul pozitiv al tehnologiei în îmbunătățirea abilităților de comunicare orală. Se discută diverse instrumente digitale, precum platformele educaționale, aplicațiile de conversație și resursele interactive, care au fost implementate cu succes în procesul de învățare a limbilor străine. Articolul sintetizează concluziile relevante și sugerează bune practici pentru integrarea acestor tehnologii în predarea limbilor străine la nivel gimnazial, oferind astfel un cadru metodologic actualizat pentru cercetări viitoare. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Competență de dialogare en_US
dc.subject Limbă străină en_US
dc.subject Gimnaziu en_US
dc.subject Instrumente digitale en_US
dc.subject Educație lingvistică en_US
dc.subject Dialogue competence en_US
dc.subject Foreign language en_US
dc.subject Secondary school en_US
dc.subject Digital tools en_US
dc.subject Language education en_US
dc.title Considerente metodologice de cercetare a dezvoltării competenței de dialogare într-o limbă străină la elevii din gimnaziu prin utilizarea instrumentelor digitale en_US
dc.title.alternative Methodological considerations for research on the development of dialogue competence in a foreign language in secondary school students through the use of digital tools en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    8-9 noiembrie, [2024, Chişinău]

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account