dc.contributor.author |
POPAN-MIHALCA, Viorica |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-10T02:34:08Z |
|
dc.date.available |
2025-06-10T02:34:08Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
POPAN-MIHALCA, Viorica. Considerente metodologice de cercetare a dezvoltării competenței de dialogare într-o limbă străină la elevii din gimnaziu prin utilizarea instrumentelor digitale. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 291-295. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-9975-48-197-7 |
|
dc.identifier.uri |
http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7498 |
|
dc.description |
This article provides a synthesis of specialist research on the development of dialogue competence in a foreign language in middle school students through the use of digital tools. The study analyzes the main methodologies applied in previous research, highlighting the positive impact of technology in improving oral communication skills. Various digital tools such as educational platforms, chat applications and interactive resources that have been successfully implemented in language learning are discussed. The article summarizes the relevant findings and suggests good practices for the integration of these technologies in secondary language teaching, thus providing an updated methodological framework for future research. |
en_US |
dc.description.abstract |
Acest articol oferă o sinteză a cercetărilor de specialitate privind dezvoltarea competenței de dialogare într-o limbă străină la elevii de gimnaziu prin utilizarea instrumentelor digitale. Studiul analizează principalele metodologii aplicate în cercetările anterioare, evidențiind impactul pozitiv al tehnologiei în îmbunătățirea abilităților de comunicare orală. Se discută diverse instrumente digitale, precum platformele educaționale, aplicațiile de conversație și resursele interactive, care au fost implementate cu succes în procesul de învățare a limbilor străine. Articolul sintetizează concluziile relevante și sugerează bune practici pentru integrarea acestor tehnologii în predarea limbilor străine la nivel gimnazial, oferind astfel un cadru metodologic actualizat pentru cercetări viitoare. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.publisher |
Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" |
en_US |
dc.subject |
Competență de dialogare |
en_US |
dc.subject |
Limbă străină |
en_US |
dc.subject |
Gimnaziu |
en_US |
dc.subject |
Instrumente digitale |
en_US |
dc.subject |
Educație lingvistică |
en_US |
dc.subject |
Dialogue competence |
en_US |
dc.subject |
Foreign language |
en_US |
dc.subject |
Secondary school |
en_US |
dc.subject |
Digital tools |
en_US |
dc.subject |
Language education |
en_US |
dc.title |
Considerente metodologice de cercetare a dezvoltării competenței de dialogare într-o limbă străină la elevii din gimnaziu prin utilizarea instrumentelor digitale |
en_US |
dc.title.alternative |
Methodological considerations for research on the development of dialogue competence in a foreign language in secondary school students through the use of digital tools |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |