REPOZITORIU UPSC

Profilul profesorului de fizică: competențe de specialitate, pedagogice și tehnologice

Show simple item record

dc.contributor.author MELINTE, Victoria
dc.date.accessioned 2025-06-10T02:19:35Z
dc.date.available 2025-06-10T02:19:35Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation MELINTE, Victoria. Profilul profesorului de fizică: competențe de specialitate, pedagogice și tehnologice. În: Materialele conferinței științifice internaţionale „Cercetarea pedagogică: exigențe contemporane și perspective de dezvoltare”, ediția 2-a, 8-9 noiembrie 2024. Chișinău: CEP UPSC, 2024, pp. 268-273. ISBN 978-9975-48-197-7(PDF). en_US
dc.identifier.isbn 978-9975-48-197-7
dc.identifier.uri http://dir.upsc.md:8080/xmlui/123456789/7495
dc.description În lucrare sunt caracterizate competențele de conținut, pedagogice și cele tehnologice ale profesorului de fizică. Este arătat că ele joacă un rol esențial în succesul academic al elevilor, având responsabilitatea de a inspira și de a facilita învățarea conceptelor complexe ale fizicii. Este arătat că competența de conținut sau cunoașterea fizicii este formată din înțelegerea conceptelor de fizică, a relațiilor dintre ele și abilitatea de a aplica cunoștințele în diferite contexte educaționale; competența pedagogică - din planificarea curriculară, crearea și gestionarea mediului de învățare a clasei și asigurarea feedback-ului, iar competența tehnologică - din aplicarea instrumentelor și resurselor digitale, integrarea soft-urilor și platformelor. en_US
dc.description.abstract The paper characterizes the content, pedagogy and technological competences of the physics teacher. It's that they play a critical role in students' academic success, with the responsibility of inspiring and facilitating the learning of complex physics concepts. It is that the content competence or the physical army consists of understanding the concepts of physics, the relationships between them and the ability to apply the knowledge in different educational contexts; pedagogical competence - from curriculum planning, creating and managing the classroom learning environment and providing feedback, and technological competence - from applying digital tools and resources, integrating software and platforms. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.publisher Universitatea Pedagogică de Stat "Ion Creangă" en_US
dc.subject Specialty competences en_US
dc.subject Pedagogical competences en_US
dc.subject Technological competences en_US
dc.subject Physics teachers en_US
dc.subject Competențe de specialitate en_US
dc.subject Competențe pedagogice en_US
dc.subject Competențe tehnologice en_US
dc.subject Profesori de fizică en_US
dc.title Profilul profesorului de fizică: competențe de specialitate, pedagogice și tehnologice en_US
dc.title.alternative Rofile of the physics teacher: specialist, pedagogical and technological skills en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2024
    8-9 noiembrie, [2024, Chişinău]

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account