dc.contributor.author |
TELEMAN, Angela |
|
dc.date.accessioned |
2017-06-23T09:16:59Z |
|
dc.date.available |
2017-06-23T09:16:59Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
TELEMAN, Angela. Potenţialitatea metodologică a textului argumentativ în clasele primare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: 75 de ani de la fondare: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2015 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (17), p. 276-281. Bibliogr.- 3 titl. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/748 |
|
dc.description.abstract |
Argumentative text constitutes an act of communication to the centred on the attitude, the purpose being to persuade the receiver with respect to the validity of the claimed author. Structure comprises a general finding, arguments and a conclusion. It can be approached methodologically in primary school through: textual and discursive coordinates. |
en_US |
dc.language.iso |
ro |
en_US |
dc.subject |
invatamant primar |
en_US |
dc.subject |
didactica limbii si literaturii romane |
en_US |
dc.subject |
limba si literatura romana--texte argumentative--clasele primare |
en_US |
dc.title |
Potenţialitatea metodologică a textului argumentativ în clasele primare |
en_US |
dc.type |
Materialele Conferintei |
en_US |