REPOZITORIU UPSC

Potenţialitatea metodologică a textului argumentativ în clasele primare

Show simple item record

dc.contributor.author TELEMAN, Angela
dc.date.accessioned 2017-06-23T09:16:59Z
dc.date.available 2017-06-23T09:16:59Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation TELEMAN, Angela. Potenţialitatea metodologică a textului argumentativ în clasele primare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: 75 de ani de la fondare: materialele conf. şt. anuale a profesorilor şi cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Univ. Ped. de Stat „Ion Creangă”; coord. şt. Ig. RACU, col. red. C. PERJAN [et al.]: [in vol.]. Chişinău: S. n., 2015 (Tipogr. UPS „Ion Creangă”), vol. 1 (17), p. 276-281. Bibliogr.- 3 titl. en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/748
dc.description.abstract Argumentative text constitutes an act of communication to the centred on the attitude, the purpose being to persuade the receiver with respect to the validity of the claimed author. Structure comprises a general finding, arguments and a conclusion. It can be approached methodologically in primary school through: textual and discursive coordinates. en_US
dc.language.iso ro en_US
dc.subject invatamant primar en_US
dc.subject didactica limbii si literaturii romane en_US
dc.subject limba si literatura romana--texte argumentative--clasele primare en_US
dc.title Potenţialitatea metodologică a textului argumentativ în clasele primare en_US
dc.type Materialele Conferintei en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account